کد خبر: 65673
A

توضیحات حجت السلام رهامی درباره عکس با میترا استاد / حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) اصرار داشت میترا استاد در لیست اصلاح طلبان شورای شهر باشد

در یکی از تصاویر منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر ارتباط اصلاح‌طلبان با میترا استاد، وی در کنار محسن رهامی نائب دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها دیده می‌شود. رهامی در توضیح این موضوع می‌گوید: «اولین بار مجموعه حزب هدا چند جا میترا استاد را آوردند و معرفی کردند و اصرار داشتند که ایشان در لیست شورای شهر تهران قرار بگیرد. این ارتباط هم از طریق بچه‌های آموزش و پرورش و حزب هدا انجام شده بود.» به گفته رهامی، افراد معرف میترا استاد او را به عنوان فرهنگی معرفی کرده بودند: «خانم میترا استاد را چند جلسه با فرهنگی‌های منطقه ۲ آوردند و از سابقه‌اش حرف زدند که فرهنگی است و کار هنرپیشگی کرده است، به همین دلیل ما رزومه نگرفتیم، چون قرار نبود ما لیست را ببندیم.

توضیحات حجت السلام رهامی درباره عکس با میترا استاد / حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) اصرار داشت میترا استاد در لیست اصلاح طلبان شورای شهر باشد
به گزارش خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، در یکی از تصاویر منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر ارتباط اصلاح‌طلبان با میترا استاد،  وی در کنار محسن رهامی نائب دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها دیده می‌شود.

 

رهامی در توضیح این موضوع می‌گوید: 
«اولین بار مجموعه حزب هدا چند جا میترا استاد را آوردند و معرفی کردند و اصرار داشتند که ایشان در لیست شورای شهر تهران قرار بگیرد. این ارتباط هم از طریق بچه‌های آموزش و پرورش و حزب هدا انجام شده بود.»

به گفته رهامی، افراد معرف میترا استاد او را به عنوان فرهنگی معرفی کرده بودند: «خانم میترا استاد را چند جلسه با فرهنگی‌های منطقه ۲ آوردند و از سابقه‌اش حرف زدند که فرهنگی است و کار هنرپیشگی کرده است، به همین دلیل ما رزومه نگرفتیم، چون قرار نبود ما لیست را ببندیم.  

او درباره عکس‌های خودش با میترا استاد اینگونه توضیح می‌دهد: «ممکن است این حضور در جلسات مختلف مربوط به انتخابات شورا بوده باشد یا مراسمی مانند ایام تولد فاطمه زهرا. هیچ کدام از عکس‌های ایشان با بنده تکی نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر