کد خبر: 65699
A

سلیمی در تذکر شفاهی: حمایت از FATF و پالرمو در شرایط فعلی تن به ذلت دادن است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به درخواست وزیر امور خارجه آمریکا در پذیرفتن FATF و پالرمو گفت: اگر این لوایح برای ما حداقل نفع و سودی داشت در این شرایط پذیرش آن عین ذلت است و ما تن به ذلت نمی دهیم.

سلیمی در تذکر شفاهی: حمایت از FATF و پالرمو در شرایط فعلی تن به ذلت دادن است

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 20 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه برهنگی فرهنگی آرام آرام به فرهنگ برهنگی تبدیل شده است. کسانی که در این کشور باید غیرت دینی خرج کنند، سکوت کرده اند و گاهی اوقات مسیر را برای این مسائل باز کرده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان  در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ناهنجاری های شمال کشور گفت: از دادستان مربوطه به جهت ورود به مسئله ناهنجاری شمال کشور تشکر می کنم و اما اینکه چه کسی متولی رسیدگی به این ناهنجاری ها است.

وی در تذکری دیگر گفت: وزیر امور خارجه آمریکا از ما درخواست کرده است که FATF و پالرمو را تصویب کنیم، اُف بر غیرت کسی که در این شرایط باز هم از لوایح  مذکور دفاع کند. آیا باید زیر بار تحمیل برویم؟ اگر این لوایح برای ما حداقل نفع و سودی داشت در این شرایط پذیرش آن عین ذلت است و ما تن به ذلت نمی دهیم.

سلیمی در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: میادین ورزشی میدان مسابقات ورزشی است نه میدان جنگ؛ برخی از استادیوم ها تبدیل به میدان جنگ شده اند و لازم است تدبیری برای این مسئله داشته باشید.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر دیگری گفت: برخی از حقوق بگیران نجومی با لطایف الحیل قانون را دور می زنند، امسال هم افزایش حقوق نجومی داشته اند، آقای رئیس جمهور این چه عدالت است؟

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن سریع السیر دلیجان فراموش نشود.

سلیمی در تذکر دیگری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد:قوانین مربوط به معادن بصورت صحیح اجرا شود./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر