کد خبر: 65701
A

فلاحت پیشه: طی یکسال گذشته 18 سفر استانی رفتیم/ زورکِشی فراکسیونی رییس را انتخاب می کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فعالیت کمیسیون امنیت ملی مجلس در یکسال گذشته، گفت: متاسفانه هیچ کدام از فراکسیون‌ها از کمیسیون‌ امنیت ملی گزارش عملکرد نخواستند.

فلاحت پیشه: طی یکسال گذشته 18 سفر استانی رفتیم/  زورکِشی فراکسیونی رییس  را انتخاب می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه  با اشاره به انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: به نظر نظام حزبی در ایران نظام غیرعقلانی است، زیرا احزاب یا فراکسیون‌های سیاسی بعد از انتخابات پیگیر اقدامات انجام گرفته و ارزیابی تغییرات در کمیسیون‌ها نیستند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جز هیچ فراکسیون سیاسی نیستم، تصریح کرد: متاسفانه هیچ کدام از فراکسیون‌ها طی یکسال گذشته از ما گزارش عملکرد نخواستند.

فلاحت‌پیشه افزود: این در حالی است که کمیسیون امنیت ملی بر خلاف سایر کمیسیون‌ها هر هفته میزبان وزرا یا معاونان رئیس جمهور و سایر مسئولان مرتبط بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی مجلس طی یکسال گذشته 18 سفر استانی رفت و تحول اساسی در بودجه مرزی ایجاد کرد اما در نهایت زورکِشی فراکسیونی در انتخاب‌‌ها تاثیرگذار است که برای کشور خوب نیست./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر