کد خبر: 65714
A

نماینده مجلس: اشرافی گری تا دم قبر هم رفته است/ زبانمان مو درآورد!

نماینده اصفهان در مجلس گفت: نمی توان برای درمان بیماری مقامات پاویون درست کرد،اشرافی گری حتی تا دم قبر هم رفته است، باید روی این موضوع تجدیدنظر کنیم.

نماینده مجلس: اشرافی گری تا دم قبر هم رفته است/  زبانمان مو درآورد!

به گزارش دیده بان ایران، حسن کامران دستجردی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 20 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول بنده درخصوص آب بهاره کشاورزان اصفهان  است که تکلیف آن معلوم نیست، خدا به داد آنها رسید. 30 درصد کشت کرده اند. حقابه حق الناس است، نه خسارتی به کشاورزان داده اند و نه پروژه ها را اجرا کردند و باید تدبیری شود که حق به حقدار برسد.

وی افزود: دوم اینکه یک تفحصی روی مجلس گذاشتیم، زبانمان مو درآورد، یا در کمیسیون رد شود و یا تایید شود. اخیرا هم تفحص از دیوان محاسبات را جدا کرده اند. ما یک بسته ای داشتیم که تفحص از مرکز پژوهش ها، تفحص از مجلس و تفحص از دیوان محاسبات بود. ان شالله نظارت ها قوی بشود. متاسفانه با وجود این گرانی ها و بیکاری ها، اشرافی گری در بیمارستان ها نفوذ کرده است.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: مادربزرگ یک مقام مسئول بیمار می شود و پزشکان وی را دوره می کنند، ولی اگر یک فقیری بیمار شود کسی با او کاری ندارد. جان، جان است، نباید فرقی داشته باشد.

وی ادامه داد: نمی توان برای بیماری مقامات پاویون درست کرد. اشرافی گری حتی تا دم قبر هم رفته است. باید روی این موضوع تجدیدنظر کنیم.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس درپاسخ به تذکر نماینده اصفهان گفت: در مورد تحقیق و تفحص اگر مستنداتی دارید، حتما آنها را بیاورید. تذکر شما درخصوص بحث تبعیض در درمان در مراکز درمانی مهم است، امیدواریم مسئولان توجه کند، اما اگر مصداق خاصی است که می شود پیگیری کرد، به غیر از کلی بودن آن، ارائه دهید./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر