کد خبر: 65787
A

علی مطهری: نه مجلس نه وزارت‌خارجه در جریان سفرهای دیپلماتیک به تهران نیستند

این روش بدی است که مسئولان قانونی در جریان این امور نیستند. ما نمی‌دانیم چه پیامی آورده شده است و چه پاسخی داده شده است و این خوب نیست.

علی مطهری: نه مجلس نه وزارت‌خارجه در جریان سفرهای دیپلماتیک به تهران نیستند

علی مطهری در مورد رفتار اروپایی‌ها با برجام بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای گفت: ما باید به همان مهلت دوماهه که به اروپا دادیم عمل کنیم. اگر اینها اقدام قابل قبولی انجام ندادند همان 18تیر اقدامات بعدی را انجام دهیم و خیلی معطل آنها نشویم.

به گزارش دیده بان ایران، نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با عصرایران با اشاره به دیدارهای دیپلماتیکی که این روزها در ایران انجام می‌شود ادامه داد: این کشورها نگران منافع خودشان هستند و ژاپن هم شامل این اصل می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: اینکه ژاپن می خواهد میانجی‌گری کند و یا اگر از طرف سلطان قابوس نماینده‌ای آمده است، نه مجلس و نه حتی وزیر خارجه در جریان نبوده‌‎اند و این روش بدی است که مسئولان قانونی در جریان این امور نیستند. ما نمی‌دانیم چه پیامی آورده شده است و چه پاسخی داده شده است و این خوب نیست.

مطهری با بیان اینکه گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه نمی شود گفت: وقتی وزیر خارجه خبر ندارد ما نیز خبر نداریم ،اطلاعاتی که ما داریم این است که وزیر امور خارجه به صورت مستقیم در جریان امور نبوده است و نقشی نداشتند و این درست نیست. چرا که دستگاه رسمی دیپلماسی کشور وزارت خارجه است و باید در جریان باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر