کد خبر: 65863
A

المیادین: یکی از ۲ کشتی حادثه دیده غرق شد

شبکه المیادین روز پنجشنبه اعلام کرد که یکی از دو کشتی حادثه دیده در دریای عمان غرق شده است.

المیادین: یکی از ۲ کشتی حادثه دیده غرق شد

به گزارش دیده بان ایران، شبکه المیادین دقایقی قبل اعلام کرد که یکی از دو کشتی حادثه دیده در دریای عمان غرق شده است.

 

گفتنی است صبح امروز شبکه «العالم» این خبر را به نقل از منابع محلی عمان اعلام کرد. بنا به این گزارشها دلیل این انفجارها حمله به دو نفتکش در دریای عمان بوده است. به گزارش خبرگزاری رویترز خدمه این دو نفتکش تخلیه شده اند و سالم هستند. این خبرگزاری خبر تخلیه خدمه این دو نفتکش را به نقل از چهار منبع تجاری و کشتیرانی اعلام کرد.

 

این دو نفتکش فرانت آلتر (Front Altair) و کوکوکا کوریجوس (Kokuka Courageous) نام دارند. کشتی فرانت آلتر با پرچم جزایر مارشال و کشتی کوکوکا کوریجوس با پرچم پاناما در حال حرکت بود.

نفتکش فرانت آلتر از امارات عربی متحده به سوی تایوان در حال حرکت بوده است. کشتی کوکوکا کوریجوس نیز از عربستان به سوی سنگاپور در حال حرکت بود.

ایرنا: ۴۴ ملوان نفتکش های حادثه دیده در دریای عمان توسط شناورهای ایرانی به بندر جاسک منتقل شدند

خبرگزاری ایرنا به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که ۴۴ ملوان نفتکش های حادثه دیده در دریای عمان با شناورهای ایرانی به بندر جاسک منتقل شده اند.

به گفته این منبع آگاه اولین کشتی ساعت ۸ و۵۰ دقیقه صبح در فاصله ۲۵ مایلی جاسک و دومین کشتی در ساعت ۹ و۵۰ دقیقه در فاصله ۲۸ مایلی جاسک دچار حریق شد. او افزود که کشتی اول از میانه دچار حریق شد. بنا به اعلام این منبع آگاه ۲۳ خدمه کشتی اول و ۲۱ خدمه کشتی دوم خود را به آب انداختند و در نهایت با شناورهای ایرانی به بندر جاسک انتقال یافتند.

مدیر شرکت صاحب کشتی کوکوکا کوریجوس اعلام کرده که این کشتی در دریای عمان باقی مانده است و خطر غرق شدن آن را تهدید نمی کند. یکی از سرنشینان این کشتی به طور سطحی مجروح شده است.

این در حالی است که شرکت فرانت لاین اعلام کرد نفتکش متعلق به این شرکت به دنبال «حادثه» در دریای عمان آتش گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر