کد خبر: 66112
A

پیروز حناچی: تبلیغات «سردوش» از حمل و نقل عمومی بیشتر است

شهردار تهران با انتقاد از عملکرد صداوسیما در پخش گزارش های مربوط به ترغیب مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی گفت: حجم تبلیغات «سردوش» از گزارش های مرتبط با حمل و نقل عمومی بیشتر است؛ مگر چقدر نیاز به سردوش داریم؟

پیروز حناچی: تبلیغات «سردوش» از حمل و نقل عمومی بیشتر است

به گزارش دیده بان ایران، پیروز حناچی روز سه شنبه در آیین رونمایی و بهره برداری از ناوگان جدید اتوبوس و مینی بوس درون شهری در محل بوستان گفت و گو افزود: هر چند این تبلیغ (سردوش) تولید داخل و قابل احترام است اما از این رفتار تعجب می کند و تأسف می خورم که حمل و نقل عمومی ما جایی بین برنامه های پر بازدید ندارد.

وی خاطرنشان کرد: البته بخشی از این موضوع به کوتاهی ما در زمینه تولید چنین محتواهایی بر می گردد و باید استفاده از حمل و نقل عمومی بین برنامه های پر مخاطب تبلیغ شود.

شهردار تهران با بیان اینکه در ایامی که مدارس فعال است حجم تراکم و تردد در ایستگاه های شلوغ مانند تئاترشهر را مشاهده می کنیم تصریح کرد: اعتراض ها در این زمینه وارد است و از این بابت باید از مردم تهران عذرخواهی و تلاش کنیم تا این ضعف را جبران کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه آلودگی هوا و ترافیک ۲ مشکل اصلی پایتخت است اظهارداشت: اگر امروز دوباره نظرسنجی کنیم شاید مشکلات اقتصادی اولویت باشد اما این به معنای آن نیست که آلودگی و ترافیک معضل نیست.

تک سرنشینی به ضد ارزش تبدیل شود

حناچی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد آلودگی شهر تهران مربوط به خودروهای با سوخت فسیلی است گفت: از این میزان ۴۰ درصد مربوط به خودروهای شخصی است، باید استفاده از خودرو تک سرنشین به ضدارزش تبدیل شود و این جز با همراهی مردم میسر نیست.

به گفته وی توسعه مسیرهای سواره تقاضای سواره رو را هم افزایش می دهد.

شهردار تهران با بیان اینکه متأسفانه به دلیل تعقیب نکردن پیوسته مبانی در این حوزه، سهم استفاده از خودرو شخصی بیش از حمل و نقل عمومی است اضافه کرد: این در شرایطی است که فشار زیادی روی توسعه حمل و نقل عمومی حتی آهنگ استفاده از خودرو شخصی رو به منفی شدن نرفته است.

ادامه دارد…

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر