کد خبر: 66381
A

گزارش دیده بان ایران از پروژه جدید نمایندگان مجلس برای آزادی بابک زنجانی / کدام نماینده مجلس در زندان اوین با بابک زنجانی دیدار کرد ؟

علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس طی نگارش توئیتی اظهار داشت که اخیرا چند نماینده مجلس با بابک زنجانی دیدار داشتند. او نوشت " از یکی از وزیران شنیدم که به تازگی برخی نمایندگان مجلس در چند نوبت با آقای بابک زنجانی در زندان دیدار داشته اند خوب است قوه قضاییه گزارشی از این دیدارهای پر ابهام به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهد و نظارت بیشتری بر عدم تبعیض در اجرای ضوابط دیدار با زندانیان داشته باشد" دیده بان ایران به نام یکی از نمایندگان دیدار کننده با بابک زنجانی دست یافته است ...

گزارش دیده بان ایران از  پروژه جدید نمایندگان مجلس برای آزادی بابک زنجانی / کدام نماینده مجلس در زندان اوین  با بابک زنجانی دیدار کرد ؟

به گزارش دیده بان ایران ؛ صبح امروز علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس طی نگارش توئیتی اظهار داشت که اخیرا چند نماینده مجلس با بابک زنجانی دیدار داشتند. او نوشت " از یکی از وزیران شنیدم که به تازگی برخی نمایندگان مجلس در چند نوبت با آقای بابک زنجانی در زندان دیدار داشته اند  خوب است قوه قضاییه گزارشی از این دیدارهای پر ابهام به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهد و نظارت بیشتری بر عدم تبعیض در اجرای ضوابط دیدار با زندانیان داشته باشد" 

گفتنی است طبق اطلاعاتی که به خبرنگار دیده بان ایران رسیده است محمد دهقان سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف و عضو کمیسیون حقوقی مجلس دهم یکی از نمایندگانی است که اخیرا با بابک زنجانی در زندان اوین دیدار داشته است. او همچنین صبح امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس ضمن انتقاد شدید به بیژن زنگنه گفت: " این نخستین بار نیست که یک مدیر وزارت نفت در حال فرار بازداشت می شود"  او همچنین اضافه کرد که بیژن زنگنه به جای اینکه در پرونده کرسنت به زندان بیافتد دوباره وزیر نفت شده است" 

این در حالی است که روز پنج شنبه سخنگوی قوه قضاییه ضمن رد ادعای بازداشت مدیر مالی وزارت نفت اعلام کرد که این شخص مدیر مالی یکی از زیر مجموعه های وزارت نفت بوده که با همکاری یک صراف قصد انتقال پول فروش نفت به خارج از کشور را داشته است. اما با این حال برخی از رسانه های اصول گرا اصرار دارند که این شخص را مرتبط با زنگنه معرفی کنند. انتقادهای شدید این رسانه ها در هفته های اخیر تا جایی ادامه داشت که وزیر نفت هفته گذشته در واکنش به توئیت بحث بر انگیز سعید جلیلی (اینجا ) او را نزد سران سه قوه دعوت به مناظره کرد.

اما نکته جالب در بین اظهارات محمد دهقان اینجاست که چندی پیش بابک زنجانی از زندان طی پیغامی به بیژن زنگنه گفته بود به زودی جای ما دو نفر عوض خواهد شد!

حال با توجه به مصاحبه دهقان با خبرگزاری فارس و همچنین توئیت علیرضا رحیمی پیش بینی می شود ضمن افزایش فشار بر بیژن زنگنه تئوری فرستادن زنگنه به اوین هم کلید خورده است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر