کد خبر: 66770
A

تعویض روغن بوگاتی: ۳۲۵ میلیون تومان!

بوگاتی در مقیاس افراد ثروتمند از خودرو‌هایی مانند فراری و لامبورگینی نیز گران‌تر است. نه تنها قیمت مرسوم یک محصول بوگاتی زیادی گران است، بلکه هزینه‌های حفظ و نگهداری آن نیز بسیار سنگین است. تعویض روغن یک بوگاتی حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار (حدود ۳۲۵ میلیون تومان با توجه به قیمت روز) روی دست صاحبان آن خرج گذاشته و مجموعه چرخ‌های آن حدود ۳۸ هزار دلار می‌ارزد.

تعویض روغن بوگاتی: ۳۲۵ میلیون تومان!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  معمولا تصادف کوچک و ساده دو خودرو در محله‌ای کوچک از جهان ارزش خبری و رسانه‌ای پیدا نمی‌کند، اما خبر تصادف بوگاتی تریسی مورگان –بازیگر و کمدین آمریکایی- در"نیویورک سیتی" با یک هوندا CR-V در کمتر از چند دقیقه گستره جهانی یافت.

دلیل این پوشش خبری گران بودن بیش از حد بوگاتی است. بوگاتی در مقیاس افراد ثروتمند از خودرو‌هایی مانند فراری و لامبورگینی نیز گران‌تر است. نه تنها قیمت مرسوم یک محصول بوگاتی زیادی گران است، بلکه هزینه‌های حفظ و نگهداری آن نیز بسیار سنگین است. تعویض روغن یک بوگاتی حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار (حدئد ۳۲۵ میلیون تومان با توجه به قیمت روز) روی دست صاحبان آن خرج گذاشته و مجموعه چرخ‌های آن حدود ۳۸ هزار دلار می‌ارزد.

تعویض روغن بوگاتی: ۳۲۵ میلیون تومان!

بوگاتی همواره در مسابقات ابرخودرو‌های اسپورت خوش درخشیده و دوران طلایی خود را سپری کرد. با این حال این خودروسازی در خلال جنگ جهانی دوم با مشکل روبه‌رو شد. در سال ۱۹۹۸ فولکس‌واگن این خودروسازی را خریداری کرد و ویرون معروف ۱۶.۴ خود را در نمایشگاه خودرویی توکیو ۲۰۰۵ به نمایش درآورد. این خودرو در آن زمان با ۱۰۰۱ اسب‌بخار به سریع‌ترین خودرو جهان تبدیل شد.

بوگاتی ویرون را در سال ۲۰۱۵ و پس از ساخت ۴۵۰ دستگاه نسخه ۱.۳ میلیون دلاری بازنشسته کرد. کمپانی نسخه سفارشی این خودرو را ۳.۳ میلیون دلار می‌فروشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر