کد خبر: 66820
A

آیت الله علم الهدی: بنی‌صدر فردی ملعون بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که موقعیت مقتدرانه ما در دنیا با چند ماه گذشته متفاوت است، گفت: یک نخبه سیاسی ژاپنی در ملاقاتی که مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن داشتند و فرمودند که «رئیس‌جمهور آمریکا را شایسته مبادله پیام نمی‌دانیم»، تحلیلی کرده و گفته اقتدار رهبر ایران برای ما مردم ژاپن حسرت برانگیز است، حسرت می‌خوریم چرا ما دارای چنین رهبر مقتدری نیستیم.

آیت الله علم الهدی: بنی‌صدر فردی ملعون بود

به گزارش دیده بان ایران، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با خانواده معظم شهدا و فرماندهان مرزبانی کشور با بیان این‌که به‌عنوان یک نهاد مقدس مدافع نظام برای یکایک شما عزیزان موقعیت خاص و ویژه‌ای در مهمانی امام هشتم و پذیرایی ایشان به‌وجود آمده است اظهار داشت: فرماندهی ابتدایی جنگ توسط فرماندهی نامطلوب، بنی‌صدر ملعون انجام گرفت که از یاد نمی‌بریم در کمترین زمان دشمن تا نزدیکی خرمشهر پیشروی کرد و هیچ عرصه و میدانی برای دفاع به وجود نیامد.

وی ادامه داد: طبیعی است این مقاومت، میدان ایثارگری، فداکاری و رسیدن و نیل به فیوضات الهی و معنوی را برای یک مجاهد، جانباز و شهید باز می‌کند و به همین جهت در همه ایثارگری‌ها شما فرماندهان صاحب سهم و نقش هستید؛ یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های شما اقتدار روزافزون نظام، جریان رهبری و فرماندهی کل قوا در نظام است، مسئله اقتدار و عظمت نظام و انقلابی که مرزبانش شما هستید، به‌مراتب بالاتر رفته و بیشتر شده است.

اهم صحبت‌های وی را در ادامه بخوانید:

* یک نخبه سیاسی ژاپنی در ملاقاتی که مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن داشتند و فرمودند که «رئیس‌جمهور آمریکا را شایسته مبادله پیام نمی‌دانیم»، تحلیلی کرده و گفته اقتدار رهبر ایران برای ما مردم ژاپن حسرت برانگیز است، حسرت می‌خوریم چرا ما دارای چنین رهبر مقتدری نیستیم.

* وقتی بنا شد چنین انقلابی معادلات بین‌المللی دنیا را به هم بزند و رهبر آن در مقابل قوی‌ترین قدرت نظامی جهان، او را شایسته انتقال پیام نمی‌داند، آن قدرت بین‌المللی استکبار، کشور را راحت نمی‌گذارد، می‌خواهد با هر توطئه و فتنه‌ای انقلاب را در هم بشکند و این توانمندی را که در بیان رسای رهبری این انقلاب ظهور و بروز می‌کند از بین ببرد.

* وضعیت عزیزان در مرزها چنین شرایطی است، دشمنی که در مقابل چشم دنیا تحقیر شده و دشمنی که در برابر بینش دنیا به نقطه‌ای رسیده است که روی کره زمین نقطه‌ای نیست که پرچم آمریکا را آتش نزند، دشمنی که این‌قدر تحقیر و تضعیف شده، برای این‌که آقایی جهانی و سیادت بین‌المللی خود را حفظ کند معلوم است با همه توان و قدرت باید سعی کند این انقلاب و اقتدار را در هم بکوبد.

* آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی، سه‌نقطه هدفی را دنبال می‌کند که نخستین آن متوقف کردن انقلاب است؛ انقلاب راکد شود و توسعه پیدا نکند چون توسعه انقلاب همه دنیا را تبدیل به ایران خواهد کرد و دنیا را به شکل جریان ضد استکباری درمی‌آورد.

* دومین هدف نابودی نظام و  سومین هدف، هدف قرار دادن شخص رهبری است، رهبر انقلاب را هدف تمام این توطئه‌ها و فتنه قرار دادند که اگر رهبری ضربه خورد، به دنبال آن نظام و انقلاب نابود شده است و آنچه در خط دفاعی برای ما اثربخش است، دفاع از این سه اصل است.

* اگر مرزبانی مرزبانان در مقابله با ورود مواد مخدر نبود، چه وضعی داشتیم، مواد مخدر از ابزارهای نیرومند دشمن در به هم زدن امنیت جوانان و ارزش‌های ما در انقلاب است.

* وقتی در جریان مفاسد اجتماعی قرار می‌گیرم، تحلیلم این است که می‌گویم درست، آمار مشکلات بالا رفته اما تحلیل کنیم اگر عزیزان حوزه انتظامی ما در امنیت فعال نبودند، وضع ما چه بود، اندازه خالی لیوان را نبینیم، اندازه پر لیوان را هم ببینیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر