کد خبر: 66892
A

جابه‌جا کردن جای پرچم ایران و اسرائیل باهم در یک اجلاس خارجی+ تصویر

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: نماینده مجلس ایران با تعصب پرچم ایران را که در ردیف دوم بود و دیده نمیشد به ردیف اول آورد و پرچم اسرائیل را که در ردیف جلو بود با مهارت و سرعت به ردیف دوم فرستاد.

جابه‌جا کردن جای پرچم ایران و اسرائیل باهم در یک اجلاس خارجی+ تصویر

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا رحیمی در توئیتر خود اظهار داشت: در جریان اجلاس توسعه نظام پارلمانی در مسکو، پرچم ایران و اسرائیل در دو ردیف قرار داشت.

نماینده مجلس ایران با تعصب، پرچم ایران را که در ردیف دوم بود و دیده نمی‌شد به ردیف اول آورد و پرچم اسرائیل را که در ردیف جلو بود با مهارت و سرعت به ردیف دوم فرستاد.

همایش بین المللی توسعه نظام پارلمانی با سخنرانی رئیس دومای دولتی و شورای فدراسیون و لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و بارون کویباس رئیس اتحادیه بین المجالس با حضور ۱۳۶ هیأت پارلمانی متشکل از رؤسای پارلمان‌ها، نایب رئیسان و اعضای پارلمان‌ها آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در رأس هیأتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه به دعوت ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه جهت شرکت در دومین همایش بین المللی توسعه نظام پارلمانی (پارلمانتاریسم) به مسکو سفر کرده است.

۲۷۲۱۲

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر