کد خبر: 67073
A

اسامی بازیکنانی که بعد از رفتن کی روش احتمال دارد تیم ملی دعوت شوند

با رفتن کی روش و خداحافظی پژمان منتظری از تیم ملی و همچنین مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان احتمال دعوت از مدافعان جدید زیاد است. رسانه ها از شجاع خلیل زاده ، مهرداد محمدی، عزت پورقاز، مهدی شیری و ... برای حضور در تیم ملی نام میبرد

اسامی بازیکنانی که بعد از رفتن کی روش احتمال دارد تیم  ملی دعوت شوند

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اردوی تیرماه تیم ملی نوزدهم تا بیست و پنجم در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. قرار است تیم ملی در این اردو روز ۲۴ تیر و در استادیوم آزادی میزبان تیم امید باشد. از آنجایی که این اردو در روزهای غیر فیفا برگزار می‌شود بازیکنان تیم‌های داخلی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، به خصوص بازیکنانی که فصل اخیر ارائه‌گر نمایش خوبی در ترکیب تیم خود بودند، اما مدت هاست به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند. 

یکی از این بازیکنان شجاع خلیل زاده است که در یکی، دو فصل اخیر یکی از بهترین‌های تیم پرسپولیس در خط دفاع بود، اما مدت هاست به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود. با خداحافظی پژمان منتظری از تیم ملی و همچنین مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان احتمال دعوت از شجاع خلیل زاده زیاد است. از دیگر بازیکنانی که احتمال دعوت از او به اردوی تیم ملی وجود دارد مهرداد محمدی بازیکن تیم سپاهان است که او هم یکی از بهترین‌های این تیم در فصلی که گذشت، بود. همین‌طور عزت پورقاز که گل‌زن‌ترین مدافع فصل اخیر لیگ برتر بود. 

چند بازیکن دیگر هم مورد توجه مارک ویلموتس قرار دارند. بازیکنانی مثل مهدی شیری از پرسپولیس و مرتضی تبریزی از استقلال. هدف مارک ویلموتس در دعوت از این بازیکنان شناخت بیشتر از آن‌ها برای تکمیل لیست تیم ملی در اردوهای آینده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر