کد خبر: 67087
A
حسین مرعشی:

ائتلاف سه ضلعی کارگزاران، لاریجانی و باهنر صحت ندارد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حتما ائتلاف سه ضلعی کارگزاران-لاریجانی-باهنر در انتخابات مجلس نیست و هیچ زمینه ای هم در این رابطه وجود ندارد.

ائتلاف سه ضلعی کارگزاران، لاریجانی و باهنر صحت ندارد

به گزارش دیده بان ایران، اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را آماده می کنند اما در یک مسیر قرار ندارند. با وجود سازوکار شورای راهبردی وحدت، محمدرضا باهنر تحرکات خاصی را در حوزه های مختلف کلید زده است. از هم نشینی با محمدرضا عارف و چند چهره اصلاح طلب با هدف تحقق گفتگوی ملی تا اصرار به علی اکبر ناطق نوری برای حضور و نقش آفرینی در عرصهانتخابات مجلس شورای اسلامی.

او حتی در قالب یک خبر سیاسی یک پیش بینی بحث برانگیز گفته «من اطلاع دارم آقای علی اکبر ناطق نوری با اصرار و خواهش ما درنهایت می‌گویند من احساس تکلیف می‌کنم.»

گرچه یک قوت و محکمی در صحبت های محمدرضا باهنر وجود دارد اما سایر سیاسیون با نگاه تردید به این موضوع می نگرند و معتقدند «بعید است ناطق نوری رضایت دهد تنها به علت اصرار محمدرضا باهنر بخواهد دوباره به عرصه سیاست ورزی برگردد».

 

ناطق وارد انتخابات مجلس نمی‌شود

 

حسین مرعشی در گفتگو با نامه نیوز درباره تأثیر احساس تکلیف و ورود حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بر معادلات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اول باید درباره صحت اصل این خبر مطمئن شد. آخرین صحبتی که من دو هفته پیش با آقای ناطق انجام دادم، غیر از این بود بنابراین فکر نمی کنم این مطلب خیلی دقیق باشد.

 

ائتلاف سه ضلعی کارگزاران-لاریجانی-باهنر صحت ندارد

 

وی درباره ائتلاف سه ضلعی کارگزاران-لاریجانی-باهنر در انتخابات مجلس تأکید کرد: حتما چنین چیزی نیست و هیچ زمینه ای هم در این رابطه وجود ندارد.

 

سال 94 ائتلافی با حزب اعتدال و لاریجانی نداشتیم

 

این فعال اصلاح طلب درباره تکرار ائتلاف «اصلاحات-لاریجانی-حزب اعتدال» سال 94 در انتخابات مجلس سال 98 یادآور شد: ائتلافی در کار نبود. اصلاح طلبان آن سال در انتخابات شرکت کردند و الان هم شرکت می کنند.

وی ادامه داد: در واقع حزب اعتدال عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بود، چند نفر را پیشنهاد کردند ما هم نام آنها را در فهرست قرار دادیم.

 

در قالب شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پیش می‌رویم

 

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی توضیح داد: الان هم اصلاح طلبان در قالب شورای عالی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی جلو می روند./ نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر