کد خبر: 67196
A

واکنش وکیل سعید طوسی به اظهارات محمود صادقی

وکیل سعید طوسی در واکنش به ادعای محمود صادقی نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ارجاع پرونده‌ی شکایت از موکلش به دیوان عالی کشور گفت: «بالاخره آقای منتظری باید نظر بدهد و ایشان مرجع قضایی است. ایشان می‌گوید نه این کذب است. حال شکات پرونده یا آقای صادقی چه می‌گویند؟»

واکنش وکیل سعید طوسی به اظهارات محمود صادقی

به گزارش دیده بان ایران، وکیل سعید طوسی در واکنش به ادعای محمود صادقی نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ارجاع پرونده‌ی شکایت از موکلش به دیوان عالی کشور گفت: «بالاخره آقای منتظری باید نظر بدهد و ایشان مرجع قضایی است. ایشان می‌گوید نه این کذب است. حال شکات پرونده یا آقای صادقی چه می‌گویند؟»

سعید هروی، وکیل سعید طوسی به سایت انصاف نیوز گفته است که پرونده مختومه شده است و خیلی قبل‌تر از این سروصداها و مانورهایی که آقای صادقی دم انتخابات می‌دهند این پرونده مختومه شده بود. پاسخ ایشان را هم دادستان کل کشور داده بودند. من نمی‌دانم سؤال شما چه موضوعیتی دارد.

اما ادعاهای پیرامون این مساله متناقض هم هست و همان‌طور که عنوان شد، یکی از شکات پرونده هم‌چنین ادعایی را در گفت‌وگو با انصاف نیوز مطرح کرده بود.

این وکیل دادگستری گفته: دم انتخابات نمایندگی مجلس است و از ایشان (محمود صادقی) هرچه بگویید برمی‌آید. ایشان مصاحبه می‌کنند و شما هم از ایشان بپذیرید. اما سخنگوی قوه قضاییه نظرات حقوقی را اعلام می‌کند نه من وکیل، آقای طوسی و آقای صادقی. آقای منتظری هم گفتند کذب است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر