کد خبر: 67225
A

استانداری تهران با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخورد می‌کند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات گفت:‌ استانداری تهران با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخورد قانونی خواهد کرد.

استانداری تهران با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخورد می‌کند

به گزارش دیده بان ایران، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران، اظهار کرد: امسال با وجود شرایط حساس و ایجاد عملیات روانی و جنگ اقتصادی از سوی دشمن که درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: حضور در شهرستان ها و دیدار با ائمه جمعه در راستای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است. 

وی بیان کرد: فرمانداران برنامه و جدول زمان بندی  جلسات انتخابات را به ستاد استان تهران ارسال کنند.

حسن‌بیگی اظهار کرد:‌ ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است.

در ادامه رضا آقا علیخانی مدیرکل سیاسی و انتخاب استانداری در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد:‌ با تبلیغات انتخابی زود هنگام در شهرستان های استان برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ فرمانداران شهرستان ها مکلف به ارائه گزارش های منظم به ستاد انتخابات استان هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخاب استانداری تهران تصریح کرد: بخش عمده ای از مباحث مطروحه در نشست فرمانداران  مربوط به  انتخابات و مشخصا به ابهام مطرح شده از سوی برخی فرمانداران در خصوص  فعالیت فرمانداری ها به عنوان ستادهای انتخاباتی شهرستانی  خواهد بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر در 6 شهرستان استان تهران  فرمانداران اقدام به برگزاری  جلسات مقدماتی با  هیأت های اجرایی کرده اند و این روند در شهرستان های دیگر استان نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: همه موظف به ایجاد زمینه های حضور مردم در  انتخابات که تجلی اراده  مردم است، هستیم. 

وی افزود: مشکلات زیرساختی در حوزه امکانات فرمانداری ها را پایش کردیم و درصددیم تا با بازدیدهای میدانی از فرمانداری ها نواقص موجود در بخش پشتیبانی انتخابات برطرف کنیم 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران تصریح کرد: البته امسال به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و  شرایط ویژه کشور در حوزه اقتصاد  بودجه کمی منقبض است 

وی بیان کرد: مکاتباتی با تمامی فرمانداران در خصوص ارائه پیش بینی های لازم در حوزه پشتیبانی صورت گرفته و درصدد هستیم تا مشکلات را از چندین ماه مانده به برگزاری انتخابات شناسایی و برای مرتفع شدن آنها راه حل ارائه کنیم.

حسن‌بیگی اظهار کرد: رقابت سالم انتخاباتی از الزامات مشارکت مردم در صحنه تعیین سرنوشت‌شان است و گروه‌ها و جریان‌ها باید در این عرصه به رسالت‌ خود در راستای جلب مشارکت مردمی عمل کنند. امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه، بار دیگر به مانند ۴۰ سال گذشته، شاهد سرافکندگی دشمنان انقلاب عزیز اسلامی باشیم.

وی افزود: رقابت سالم انتخاباتی از الزامات مشارکت مردم در صحنه تعیین سرنوشت‌شان است و گروه‌ها و جریان‌ها باید در این عرصه به رسالت‌ خود در راستای جلب مشارکت مردمی عمل کنند. امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه، بار دیگر به مانند ۴۰ سال گذشته، شاهد سرافکندگی دشمنان انقلاب عزیز اسلامی باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد:‌ ائمه جمعه شهرستان‌های استان با دعوت از مردم در راستای مشارکت در انتخابات اسفندماه‌، می‌توانند نقش مهمی را در خصوص حضور حداکثری مردم در عرصه حق تعیین سرنوشت‌شان، ایفا کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر