کد خبر: 67271
A

ادعای مطبوعات انگلیس: همسر فراری حاکم دوبی معشوق انگلیسی دارد

رسانه‌های انگلیسی ادعاهای جدیدی درباره شاهدخت" هیا الحسین" همسر فراری حاکم دوبی که هم‌اینک به لندن گریخته است، منتشر کرده‌اند. شاهدخت اردنی‌الاصل برای معشوق خود سنگ‌تمام گذاشته و برای او با پول حاکم دوبی هدیه‌های گران قیمت می‌خریده است.

ادعای مطبوعات انگلیس: همسر فراری حاکم دوبی معشوق انگلیسی دارد

به گزارش دیده بان ایران، بر اساس گزارش "دیلی‌میل"، "هیا الحسین" که یکی از 6 همسر " محمد بن راشد آل مکتوم" حاکم دوبی است، با یکی از محافظان انگلیسی یک شرکت امنیتی خصوصی بریتانیا رابطه عاشقانه دارد و به خاطر زندگی با او به لندن گریخته است.

این ادعا در حالی است که پیشتر روزنامه "القدس العربی" در گزارشی مدعی شده بود اختلاف شاهزاده "هیا الحسین" با حاکم دوبی پس از اقدام سه ماه پیش  "محمد بن راشد" در قطع بودجه مؤسسه خیریه همسرش، آغاز شده است.  

اما نشریه دیلی میل بریتانیا ادعاهای جدیدی به میان آورده که بر اساس آن فرار هیا الحسین نه به دلیل اختلافات با همسرش بلکه به دلیل رابطه عاشقانه او با یک محافظ انگلیسی صورت گرفته است. بر اساس این ادعا، معشوق انگلیسی شاهدخت حسین، یکی از محافظان شرکت امنیتی" UK Mission Enterprise Limited " است، که مقر آن در مرکز لندن است.

همچنین دیلی‌میل ادعا کرده فرزند پسر کوچک ( فرزند دوم) این شاهدخت انگلیسی فرزند واقعی حاکم دوبی نیست و حاصل رابطه شاهدخت "هیا‌الحسین" با معشوق انگلیسی خود است.

دیلی‌میل ادعا کرده فرار "هیا‌الحسین" به لندن، به منظور جدایی از حاکم دوبی و زندگی جدید با معشوق انگلیسی اوست.

شاهدخت اردنی‌الاصل برای معشوق خود سنگ‌تمام گذاشته و برای او با پول حاکم دوبی هدیه‌های گران قیمت می‌خریده است.

همچنین دیلی‌میل ادعا کرده عبدالله دوم پادشاه اردن که برادر ناتنی شاهدخت "هیا‌الحسین" است، از ارتباط مخفیانه خواهرش با معشوق انگلیسی اطلاع داشته و به خواهرش توصیه کرده اگر می‌خواهد با جدایی از حاکم دوبی بقیه عمرش را بدون دغدغه با معشوقش زندگی کند، به قدرکافی از حاکم دوبی پول بگیرد.

پس از فرار هیا الحسین، حاکم دوبی با برادرناتنی او که پادشاه اردن است تماس گرفته و از او خواسته تا دستکم فرزندانش را به امارات متحده عربی بازگرداند، اما بر اساس گزارش‌ها تاکنون خاندان حاکم اردن به درخواست های حاکم دوبی توجهی نشان نداده‌اند.

گفته می‌شود هیا الحسین از مدت‌ها پیش با معشوق انگلیسسی خود در ارتباط بوده است اما به خاطر از دست دادن امکانات رفاهی زندگی با حاکم دوبی، تا کنون از او جدا نشده بود.

گفتنی است پارسال شاهزاده "لطیفه" دختر 33 ساله حاکم دوبی نیز قصد فرار از امارات را داشت، که پیش از عملی کردن قصد خود، دستگیر شده است.

شهر لندن میزبان زندگی صدها شاهزاده عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس است که زندگی لوکس و تجملاتی آنها زیر ذره بین رسانه های انگلیسی قرار دارد.

اخیرا نیز  فرزند 39 ساله حاکم شارجه پس از یک مهمانی خصوصی مجلل در خانه اش در لندن، بر اثر سکته درگذشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر