کد خبر: 67329
A

فروش اقساطی پژو پارس

با شرایط فروش اقساط و ویژگی های انواع پژو پارس آشنا شوید

فروش اقساطی پژو پارس

 به گزارش سرویس اقتصادی سایت خبری دیده بان ایران ؛ پژو پارس یا به عبارتی پرشیا از سال ۷۹ وارد بازار کشورمان ایران شد این خودرو تقریباً همان ۴۰۵ است موتوری که در آن به کار رفته مجهز به سیستم تنفس طبیعی میباشد ۸ سوپاپ و چهار سیلندر حجم موتور پرشیا یک و هشت دهم لیتر می باشد شاید  یکی از معایب پژو پارس پر مصرف بودن آن در شهر اشاره کرد.

ایران خودرو تغییرات زیادی در پژو پارس elx آورده است. تعداد سوپاپ ها در این مدل دو برابر شده و از دو میل سوپاپ استفاده می کند و قدرت آن به ۱۱۵ اسب بخار افزایش یافته و گشتاور آن نیز افزایش یافته و همچنین از سیستم گرمایش و سرمایش خودکار نیز استفاده می شود.

 

فروش اقساطی پژو پارس elx

 

از امکانات پژو پارس ای ال ایکس می توان به آینه های جانبی برقی سنسور دنده عقب قفل میکروسوییچی درها قفل مرکزی با ریموت رینگ های فولادی ۱۴ اینچ تنظیم اهرمی پشت صندلی جلو دماسنج روی داشبورد بازکن درب صندلی از عقب در داخل اتاق سیستم اتولاک و اتوفلاشر همچنین چراغ های سقفی و ال ای دی جلو آمپر اشاره کرد.

برای فروش اقساطی پژو پارس elx می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید از شرایط مدت دار و تحویل فوری پژو پارس ای ال ایکس مطلع شوید.

 

فروش اقساطی پژو پارس lx

 

شاید بتوان ال ایکس را جزو باکیفیت ترین و قوی ترین خودروهای ایران خودرو نامید از مشخصات پژو پارس ال ایکس می توان به موتور بسیار قوی مصرف سوخت بسیار مناسب و امکانات عالی اشاره کرد.

 

از امکانات پژو پارس ال ایکس می توان به کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه اتوماتیک سیستم صوتی پیشرفته مجهز به موبایل هندزفری و بلندگو آنتن عقب دکمه های کنترل روی فرمان چراغ مه شکن جلو و عقب چراغ نقشه خوان شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب صندلی برقی رینگ های اسپرت آلومینیومی ۱۵ اینچ تنظیم برقی برقی صندلی و همچنین دماسنج روی داشبورد اشاره کرد.

 

برای فروش اقساطی پژو پارس lx می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید از شرایط مدت دار و تحویل فوری پژو پارس ال ایکس مطلع شوید.

 

شما می توانید برای فروش اقساطی پژو پارس به مدلهای دلخواه و مد نظر خود با مشاوران شرکت ما تماس گرفته و از شرایط فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری خودرو مطلع شوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر