کد خبر: 67426
A

رحمانی‌فضلی: اگر در انتخابات هماهنگی بین اجرا و نظارت نباشد دچار مشکل می‌شویم

وزیر کشور گفت: هماهنگ کردن قوانین مختلف در اجرا برای انتخابات توأمان سخت است و اگر هماهنگی بین اجرا و نظارت نباشد دچار مشکل خواهیم شد.

رحمانی‌فضلی: اگر در انتخابات هماهنگی بین اجرا و نظارت نباشد دچار مشکل می‌شویم

به گزارش دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در روز پایانی همایش فرمانداران سراسر کشور که صبح امروز در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: این انتخابات که امسال برگزار می‌شود، انتخابات مجلس شورای اسلامی است و  در کنار آن، میان‌دوره ای خبرگان را هم نیز داریم.

 وی افزود: هماهنگ کردن قوانین مختلف در اجرا برای انتخابات توأمان سخت است و اگر هماهنگی بین اجرا و نظارت نباشد دچار مشکل خواهیم شد. انتخابات‌هایی که تا به حال برگزار شده خوب بوده و مقام معظم رهبری هم لطف کردند از مردم و اجرا و نظرات تشکر کرده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: اجرای کار به دست وزارت کشور و نظارت به‌دست شورای نگهبان بوده و شورای تامین و شورای امنیت عهده‌دار مسأله امنیت است. همه باید دست به دست هم دهیم تا انتخابات پرشکوهی در این مقطع برگزار کنیم.

رحمانی فضلی اظهار داشت: مسئولانی که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارند باید با اطلاع از جایگاه، ماموریت و وظایف خود با علم و انگیزه و برنامه بتوانیم کار کنیم. خداوند به ما توفیق داده در نظامی که حاصل خون شهدا و زحمات مردم و امام و مقام معظم رهبری است، مجریان این تلاش‌ها باشیم و این توفیق بالایی است. ما جایی نشستیم که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است و در برابر مردم متعهدیم و وظیفه‌ای اعتقادی داریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر