کد خبر: 67503
A

جزییات بازداشت نماینده ابهر/ محمد عزیزی عضو کدام کمیسیون مهم مجلس است؟

عزیزی نایب رییس فراکسیون امامزادگان، عضو کمیسیون صنایع و رییس کمیته پتروشیمی این کمیسیون در مجلس است که پیشتر و در انتخابات مجلس دهم در برخی محافل سیاسی استان زنجان شائبه رد صلاحیت او بواسطه برخی ارتباط های اقتصادی مطرح شده بود.

جزییات بازداشت نماینده ابهر/ محمد عزیزی عضو کدام کمیسیون مهم مجلس است؟

به گزارش دیده بان ایران، در نامه ای ساعتی قبل توسط احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب  به رئیس قوه قضائیه نامه نوشته شده است آمده: بازپرس دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، چهارشنبه ۱۹ تیرماه آقای محمد عزیزی، نماینده ابهر در مجلس را از طریق هیئت رئیسه مجلس به دادسرا فراخواند. پس از تحقیقات اولیه برای وی قرار تأمین وثیقه ۵ میلیارد تومانی صادر شد. چون متهم از تأمین وثیقه خودداری کرد، روانه اوین گردید. دادستان محترم تهران با قرار صادره مخالفت می‌کند و از بازپرس می‌خواهد آن را به قرارِ «التزام به حضور با قول شرف»، یعنی نازل‌ترین نوع قرار تأمین، تبدیل کند. بازپرس نیز می‌پذیرد. اما ظهر پنجشنبه ۲۰ تیرماه دادستان محترم تهران به بازداشتگاه می‌رود تا متهم به مفاسد اقتصادی را راضی کند به منزل تشریف ببرند!

گفتنی است محمد عزیزی نماینده اصولگرای مجلس دهم و عضو کمیسیون صنایع مجلس است که مهرماه سال گذشته حجت الاسلام علیرضا پناهیان برای نخستین بار از ماجرای حمایت این نماینده از یک رانت و فساد اقتصادی خبر داده بود.

عزیزی نایب رییس فراکسیون امامزادگان، عضو کمیسیون صنایع و رییس کمیته پتروشیمی این کمیسیون در مجلس است که پیشتر و در انتخابات مجلس دهم در برخی محافل سیاسی استان زنجان شائبه رد صلاحیت او بواسطه برخی ارتباط های اقتصادی مطرح شده بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر