کد خبر: 67986
A

حاجی‌دلیگانی: شورای نگهبان و وزارت کشور فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی را پیگیری کنند

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد زودهنگام فعالیت خود را در خصوص انتخابات آغاز کردند، تاکید کرد: شورای نگهبان فعالیت‌های خلاف قانون و مجرمانه را ثبت و پیگیری کند.

حاجی‌دلیگانی: شورای نگهبان و وزارت کشور فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی را پیگیری کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی،‌ نماینده مردم شاهین شهر در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل ٤٣ قانون اساسی گفت: مردم اصفهان حق و حقوقی دارند که به نظر می رسد توسط برخی عزیزان نادیده گرفته می شود، آیا آب شرب حق مردم هست یا خیر؟ اگر هست، پس چرا می گویند هرگونه فعالیتی در رابطه با آب ممنوع است؟

وی افزود: ده‌ها سال پیش مردم پول دادند و آب خریداری کردند، اگر وزارت نیرو آب نداشت چرا فروخت؟ به جهت قانونی  حقابه حق مردم است که باید داده شود.

نماینده مردم شاهین شهر بیان کرد: از سویی دیگر این موضوع مهم است که در قانون بودجه، ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالای اساسی آمده است، ولی قرار شد بر اساس روند اجرای سال گذشته اجرا نشود ولی بر اساس همان روند در حال اجرا شدن است، به فقرا و افراد ضعیف فشار می آید و برخی در این میان سوء استفاده می کنند.

حاجی دلیگانی در پایان اضافه کرد: برخی افراد زودهنگام فعالیت خود را در خصوص انتخابات آغاز کردند، شورای نگهبان فعالیت های خلاف قانون و مجرمانه را ثبت و پیگیری کند، وزارت کشور نیز از اکنون در این خصوص مراقبت لازم را داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر