کد خبر: 68192
A

آقای وزیر ورزش! چگونه یک هتاک، معاون فرهنگی و امور رسانه ای باشگاه استقلال شد؟

باید از وزیر ورزش و معاونان آن پرسید وحید ایمانی مجری سابق صدا و سیما که خبرگزاری مهر از او به عنوان مجری سیاسی نام برده چگونه می تواند معاون فرهنگی و رسانه ای باشگاهی شود که در داخل ایران میلیون ها هوادار دارد؟ آیا انتصاب یک فعال سیاسی و سازمان دهنده کمپین های سیاسی و تخریبی بر علیه دولت، هدفی جز مسائل انتخاباتی و هدایت هواداران یک باشگاه به سوی یک نامزد "خاص " دارد؟!

آقای وزیر ورزش! چگونه یک هتاک، معاون فرهنگی و امور رسانه ای باشگاه استقلال شد؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ با حکم امیر حسین فتحی، وحید ایمانی به عنوان معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای باشگاه استقلال انتخاب شد. ایمانی سابقه مجری گری در تلویزیون را هم دارد.

نکته جالب در انتصاب شومن صداو سیما به عنوان معاون فرهنگی باشگاه دولتی رویکرد سیاسی اوست، کسی که در کمپین های متعدد بر علیه دولت فعلی موضع گرفته اکنون در همین دولت مشغول به کار شده است.

به عنوان نمونه این مجری تلویزیون در فضای مجازی (صفحه شخصی اش در توئیتر) خواهان استعفای رئیس دولت شده است!

از شب گذشته انتصاب این فعال سیاسی نزدیک به جبهه پایداری؛ موجب واکنش های متعددی در فضای مجازی شده است. اینکه چگونه وزارت ورزش اجازه داده در زیر مجموعه خود فردی مخالف سیاست های دولت؛ معاون فرهنگی یک باشگاه مهم شود امری تعجب برانگیز  بوده و بی تردید می توان آن را نماد ناکارآمدی و نا همسو بودن وزارتخانه و وزیری دانست که با بدنه جامعه در ارتباط  هستند. 

ظاهراً در آشفته ترین و ضعیف ترین وزارتخانه دولت دوازدهم که هیچ گاه کارنامه قابل قبولی در جلب رضایت عمومی نداشته و ندارد؛ انتصاب های سیاسی و باج دادن به مخالفان دولت راهی برای ماندگاری وزیر شده است.

وزیری که از همان ابتدا عملکرد ضعیفش در وزارت ورزش و جوانان؛ دولت روحانی را با موج بی اعتمادی جامعه روبرو ساخت. 

 

اینکه این   "شومن تلویزیونی" تندترین انتقادات و حتی تخریب های سازمان یافته و کمپین های متعدد را علیه رئیس جمهور، معاونان و وزرا را سامان می داد در همین دولت؛ به عنوان معاون فرهنگی و رسانه ای  یک باشگاه دولتی مصوب شود قطعا نماد همسو بودن مسعود سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش و جوانان با دولت و رئیس جمهور است. 

 

 باید از وزیر ورزش و معاونان آن پرسید وحید ایمانی مجری سابق صدا و سیما که خبرگزاری مهر از او به عنوان مجری سیاسی نام برده (اینجا ) چگونه می تواند معاون فرهنگی و رسانه ای باشگاهی شود که در داخل ایران میلیون ها هوادار دارد؟ آیا انتصاب یک فعال سیاسی و سازمان دهنده کمپین های سیاسی و تخریبی بر علیه دولت، هدفی جز مسائل انتخاباتی و هدایت هواداران یک باشگاه به سوی یک نامزد "خاص " دارد؟! 

اینکه زیر مجموعه دولت بر خلاف سیاست های همین دولت عمل کند همیشه جای تعجب دارد. چطور در آستانه انتخابات ها اینگونه انتصاب های شائبه دار رخ می دهد قطعاً باید در گزارشی جداگانه بدان پرداخت. در خصوص انتخاب اخیر ذکر این نکته کفایت می کند که بی شک نهادهای سیاسی با استفاده از نام یک باشگاه ورزشی معروف و با بهره گیری از امکانات و هواداران گسترده آن می خواهند زمینه را برای حضور کاندیداهای مورد وثوق خود در انتخابات آتی فراهم کنند. 

البته در دولت دوازدهم اینگونه باج دادن ها و تیشه به ریشه زدن ها زیاد اتفاق افتاده است. به عنوان نمونه انتصاب امید قالیباف مجری سیاسی و مخالف دولت به عنوان مشاور نوبخت در سازمان برنامه و بودجه!

photo_2019-07-24_23-26-59

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر