کد خبر: 68318
A
علی ربیعی:

پشت تخریب چهره‌های نظام سازمان منافقین هستند/ پمپئو می‌تواند با مرضیه هاشمی گفت‌وگو کند

سخنگوی دولت گفت: این روزها بسیار به مرصاد شباهت دارد و پشت تخریب چهره‌های نظام سازمان منافقین هستند.

پشت تخریب چهره‌های نظام سازمان منافقین هستند/ پمپئو می‌تواند با مرضیه هاشمی گفت‌وگو کند

به گزارش دیده بان ایران، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اشاره به عملیات مرصاد بیان کرد: یاد شهید صیاد شیزاری را گرامی می‌داریم. امروز ما با روزهای مرصاد بسیار شباهت دارد. آن روزها از مهران تا تهران حرکت کردیم.

 

پشت تخریب چهره‌های نظام سازمان منافقین هستند


وی ادامه داد: فکر می‌کردند به روش نظامی و کمک‌های غربی‌ها از مهران تا تهران حرکت کنند. آن زمان شعار مذکور را مطرح کردند، زیرا باور داشتند یک نهاد مدنی در ایران وجود ندارد و رژیم تنها است.

 

ربیعی گفت: امروز هم همین مسئله وجود دارد و فکر می‌کنند با تحریم ما تنها هستیم. باید بدانند مردم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی خواهند کرد. این روزها بسیار به مرصاد شباهت دارد و پشت تخریب چهره‌های نظام سازمان منافقین هستند.

 

سخنگوی دولت بیان کرد: فشارهای تحریمی با این تحلیل صورت گرفت که مردم پشت نظام نیستند اما صف‌های طولانی مردم سالاری را رقم زد.

 

وی تاکید کرد : امروز هم ما در تنگه هستیم و با همان مقاومت ایستادگی خواهیم کرد.

 

پمپئو می‌تواند با مرضیه هاشمی گفت‌وگو کند


ربیعی با اشاره به سفرهای وزیر خارجه گفت: سفر به 6 کشور صورت گرفت و باید گفت خوشبختاته گفت‌وگوی ظریف با رسانه‌های ایرانی پمپئو را به آن وا داشت که با ما گفت‌وگو کند، ما هم می‌گوییم ایشان می‌تواند با خبرنگار ما خانم مرضیه هاشمی گفت‌وگو کند.

 

نمی‌گذاریم آمریکا دیپلماسی ما را در حصر کند


سخنگوی دولت  تصریح کرد: هر زمان آمریکا تلاش کرد دیپلماسی ما را حصر کند دیپلمات‌های ما به خصوص آقای ظریف اجازه چنین کاری را ندادند. سفر به چند کشور مختلف آمریکایی و آفریقایی و حضور در رسانه‌های مختلف از سوی ظریف باعث شد تا وزیر خارجه آمریکا درخواست گفت‌وگو با رسانه‌های ایرانی را داشته باشد.

 

به دلیل برخی کارشکنی‌ها نتوانستیم فینال والیبال جوانان را ببینیم


ربیعی  با اشاره به پیروزی تیم ملی والیبال زیر 21 کشورمان و قهرمانی این تیم گفت: دولت و ما این پیروزی را تبریک می‌گوییم، متأسفانه به دلیل برخی کارشکنی‌ها نتوانستیم این مسابقه را ببینیم. امیدواریم این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد زیرا ما نیاز به این پیروزی‌ها داریم.

 

 

ادامه دارد...

 

منبع: ایلنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر