کد خبر: 68328
A

موسوی لارگانی: تیم اقتصادی کابینه روحانی از اصلاح‌طلبان هستند/ کتمان نکنید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تیم اقتصادی روحانی در وزارتخانه های اقتصاد، صمت، جهاد کشاورزی و کار از اصلاح طلبان شناسنامه دار است، لذا اصلاح طلبان نمی توانند ناکارآمدی ها را کتمان کنند.

موسوی لارگانی: تیم اقتصادی کابینه روحانی از اصلاح‌طلبان هستند/ کتمان نکنید

به گزارش دیده بان ایران، سید ناصر موسوی لارگانی در مورد سهم اصلاح طلبان در وضعیت اقتصادی فعلی کشور گفت: آقای جهانگیری از مهره‌های اصلی اصلاح طلبان در دوره‌های یازدهم و دوازدهم در جایگاه معاونت اول رئیس جمهور و تئوریسین اقتصادی دولت است و بسیاری از سیاست‌های اقتصادی از سوی وی اتخاذ شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در انتخابات سال ۹۶ با دفاعیات و تلاش‌های آقای جهانگیری، روحانی توانست مجدداً بر مسند ریاست جمهوری بنشیند، تصریح کرد: جهانگیری عملکرد دولت یازدهم را عملکردی موفق جلوه داده و عملکرد دولت‌های نهم و دهم را به شدت زیر سوال برد و مسائل واهی را در قالب «یادتان هست» مطرح کرد.

موسوی لارگانی اظهار داشت: جهانگیری در آن زمان می‌گفت «یادتان هست ما تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی را تحویل گرفتیم و الان تورم تک رقمی شده است؟» زمانی که دولت یازدهم کشور را تحویل گرفت، یک نان سنگک ۳۰۰ تومان بود، الان ۱,۵۰۰ تومان است که ۵ برابر شده است. لذا در حال حاضر آن انتقاداتی که به صورت واقعی و غیرواقعی به دولت نهم و دهم وارد می‌دانستند، امروز به دولت یازدهم و دوازدهم وارد است.

وی با بیان اینکه کنار رفتن عارف در سال ۹۲ به معنای حمایت قد از اصلاح طلبان از آقای روحانی بود، تصریح کرد: تیم اقتصادی روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در وزارتخانه‌های اقتصاد، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی از اصلاح طلبان شناسنامه‌دار بوده است، لذا اصلاح طلبان نمی‌توانند نقش خود در عملکرد اقتصادی دولت و ناکارآمدی‌ها را کتمان کنند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به دنبال اعلام برائت از عملکرد اقتصادی دولت هستند. امروز اصلاح‌طلبان جایگاه خود را به منتقدان دولت تغییر داده اند تا بتوانند در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری جایگاهی را به دست آورند./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر