کد خبر: 68335
A
واکنش غرویان به اظهارات جنجالی اخیر یکی از شاگردان آیت الله مصباح

مدیر پدیده هم با عنوان مذهبی که بر پیشانی داشت سر مردم را کلاه گذاشت

حجت الاسلام پناهیان از شاگردان آیت الله مصباح اخیرا گفته « باید نیروها را برای پول‌دار شدن و رئیس شدن تربیت کنیم...... اگر در انجام امور مالی، اقتصادی و سیاسی با هم اتحاد نداشته باشیم در زمان ظهور دچار مشکل می‌شویم». این اظهارات بازتاب فراوانی در فضای مجازی و سیاسی کشور داشت و منجر به واکنش هایی شد.

مدیر پدیده هم با عنوان مذهبی که بر پیشانی داشت سر مردم را کلاه گذاشت

آیت الله محسن غرویان از اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام پناهیان از شاگردان آیت الله مصباح اخیرا گفته « باید نیروها را برای پول‌دار شدن و رئیس شدن تربیت کنیم...... اگر در انجام امور مالی، اقتصادی و سیاسی با هم اتحاد نداشته باشیم در زمان ظهور دچار مشکل می‌شویم». این اظهارات بازتاب فراوانی در فضای مجازی و سیاسی کشور داشت و منجر به واکنش هایی شد.

غرویان که خود نیز از شاگردان آیت الله مصباح به شمار می رود و چندین سال است از حلقه نزدیکان او جدا شده، در گفتگو با «انتخاب»‌ اظهار داشت: این سخنان اقای پناهیان که ما باید نیروها را برای پولدار شدن تربیت کنیم، در نظر مردم صورت خوشی ندارد؛ اینکه همان اشراف طلبی و ثروت طلبی می شود که بحثی مذموم است.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: در روایات دینی و اخلاق دینی ما هم مذمت شده که دنبال پول و ثروت باشیم؛ به جای این سخنان، باید دنبال تربیت افراد خدمتگذار و مدبر باشیم که هم عالم باشند و هم برخوردار از بینش اجتماعی.

وی تاکید کرد: باید چهره ها و نیروهایی تربیت شوند که مردمی باشند و به رای مردم، انتخاب مردم و سلیقه مردم احترام بگذارند و دنبال رفاه ملت باشند.

غرویان با بیان اینکه این آقایان تعبیر خوبی به کار نبرده اند و از مردم نمره منفی می گیرند، اظهار داشت: این روزها، مردم به برخی از گروه ها و احزاب منفی شده که ناشی از اختلاس های اخیر است؛ الان پدیده شاندیز را می بینید؛ مردم به اینها به خاطر عناوینی که بر پیشانی خود تحت عنوان مذهبی و دینی داشتند،‌ اعتماد کردند، اما کلاه ملت را برداشتند و امروز مردم اعتمادشان را به برخی چهره ها از دست داده اند.

غرویان ضمن انتقاد مجدد از اظهارات پناهیان که آن را «زننده» توصیف کرده، گفت: فکر می کنم این شعارها و حرف ها برای انتخابات مجلس است؛ می خواهند با این شعارهای فریبنده، افراد و نمایندگانی را جذب کنند و به مردم بگویند اینها پولساز هستند و رفاه می آورند./ انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر