کد خبر: 68348
A

در جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزیر کشور چه گذشت؟

وزیر کشور گفت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظر بر این است که ما باید نیروی انتظامی را از نظر تجهیزات و امکانات تقویت کنیم، چراکه بار زیادی روی دوش نیروی انتظامی است.

در جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزیر کشور چه گذشت؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر شد و گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وزیر کشور درباره حضورش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از آنجا که رئیس کمیسیون امنیت ملی عضو شورای امنیت کشور است، در جریان تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها  و اقدامات امنیتی، انتظامی و قضایی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: موضوع امنیت در شرایط کنونی، مهم ترین مسائل کشور به شمار می رود و اعضای کمیسیون دغدغه ها و توصیه هایی داشتند که یکی از این توصیه ها برای مسائل مرزی بود که این مسائل باید با هوشیاری رصد و پایش شود.

وزیرکشور تصریح کرد: از دیگر توصیه های اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حوزه داخلی کشور، مسائل احتمالی اقتصادی کارگران و شرایط سخت معیشتی آنها بود. 

وی بیان کرد: در این جلسه که جانشین نیروی انتظامی حضور داشت، درباره سرقت ها و عملکرد نیروی انتظامی صحبت هایی انجام و توضیحاتی ارائه شد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نظر بر این است که ما باید نیروی انتظامی را از نظر تجهیزات و امکانات تقویت کنیم؛ چراکه بار زیادی روی دوش نیروی انتظامی است. 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: قطعا ارتباط و همکاری میان کمیسیون و وزارت کشور می تواند در ارتقای تقویت، امنیت و کاهش دغدغه های مردم تأثیر داشته باشد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر