کد خبر: 68398
A
گزارشی از تخلفات سازمان یافته در فدراسیون ورزش های رزمی

۱۰۰میلیون گرفتند اما احکام را ندادند/ تخلفات مالی، در فدارسیون ورزش های رزمی از ۳ تا ۱۰۰ میلیون! / جوابیه وحید اسحاقی : امین جلالی هیچگونه سمتی در فدراسیون ورزشهای رزمی ندارد؛ شکایت کردیم

تخلفات گسترده و سازمان یافته در فدراسیون ورزش های رزمی، این روزها به دغدغه ای بزرگ برای مسئولان فعلی این فدراسیون تبدیل شده و گردانندگان این فدراسیون پرجمعیت که از مدیران وزارت ورزش و جوانان هستند، با سیلی از شکایت و اعتراضات اهالی رزمی روبرو شده اند.

۱۰۰میلیون گرفتند اما احکام را ندادند/ تخلفات مالی، در فدارسیون ورزش های رزمی از ۳ تا ۱۰۰ میلیون! / جوابیه وحید اسحاقی : امین جلالی هیچگونه سمتی در فدراسیون ورزشهای رزمی ندارد؛ شکایت کردیم
به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ تخلفات گسترده و سازمان یافته در فدراسیون ورزش های رزمی، این روزها به دغدغه ای بزرگ برای مسئولان فعلی این فدراسیون تبدیل شده و گردانندگان این فدراسیون پرجمعیت که از مدیران وزارت ورزش و جوانان هستند، با سیلی از شکایت و اعتراضات اهالی رزمی روبرو شده اند.
فدراسیون ورزش های رزمی در طول تاریخ حیات خود از تاسیس تاکنون، با مشکلات و معضلات بی شماری مواجه بوده که بخش اعظمی از این مشکلات، مالی بوده که متاسفانه در چهار پنج سال اخیر شاهد اوج این نابسامانی ها و تخلفات بوده ایم.
پس از حضور تیم جدید مدیریتی در فدراسیون ورزش های رزمی، گردانندگان این مجموعه با جدیتی مثال زدنی کمر همت بستند تا ریشه تخلفات و ناهنجاری ها را در این فدراسیون بخشکانند.
پس از ورود تیم مدیریتی جدید بارقه های امید در دل خانواده بزرگ این فدراسیون زنده شد و اهالی رزمی، دفتر رئیس را ملجا و پناه خود دانستند و درد و دل های خود را به گوش سرپرست فدراسیون رساندند و از تخلفات مالی گرفته تا صدور دان های بی ضابطه، گردانندگان فدراسیون را نسبت به اجحاف و ظلم هایی که در حقشان روا شده، حساس کردند.
 
تخلفات مالی، از 3 تا 100 میلیون!
 
معترضان از رقم هایی پرده بر می دارند که از 3 تا 100 میلیون را شامل می شود که البته بستگی به موقعیت مالی طرف مقابل بستگی دارد.
 
میرزایی: اول 50 میلیون می خواستند، اما به 25 میلیون راضی شدند
 
یکی از معترضان، " جمشید میرزایی " بنیانگذار سیستم " ایران فایت " است. میرزایی در مورد ارقامی که پرداخت کرده، گفت: یک فقره چک 19 میلیونی در وجه شخصی معلوم الحال به نام " علی خدایی " صادر کردم که البته یک میلیون تومان دیگر هم برای این شخص کارت به کارت کردم. ضمن این که 5 میلیون تومان هم در فدراسیون کارت کشیدم.
وی افزود: البته ابتدا 50 میلیون می خواستند که در نهایت با همان 25 میلیون راضی شدند. این پول ها با محوریت شخصی به نام " حسین عابدی " و از سوی علی خدایی به نام فدراسیون اخذ می شد که سند و تصویر این چک و فیش پول های منتقل شده را در اختیار دارم.
میرزایی ادامه داد: این 25 میلیون را تنها برای فعالیت شش ماه سازمان من دریافت کردند که بعد از مدتی با ادامه کار مجموعه بنده مخالفت کردند و جلوی فعالیتم را گرفتند.
 
جلالی: 4 سکه به رئیس هیات دادم تا به دست آن شخص برسد
 
" امین جلالی " مسئول سیستم " هان مینجو هاپکیدو " نیز می گوید به رئیس هیات ورزش های رزمی استان خراسان رضوی 4 سکه داده تا به دست شخص موردنظر بدهد که البته از سرنوشت این سکه ها، اطلاعی در دست نیست.
جلالی ادامه داد: به غیر از پنج میلیونی که همان ابتدا به حساب فدراسیون واریز کردم، 4 سکه که شامل سه سکه تمام بهار آزادی و یک عدد نیم سکه بود را به رئیس هیات استان دادم.
وی افزود: بنده جلوی درب هیات استان و در مقابل چشمان هنرجویانم، این سکه ها را به رئیس هیات دادم که به دست عابدی برساند. اما به گفته خود رئیس هیات، عابدی مشهد را به مقصد تهران ترک کرد تا به این ترتیب، سرنوشت این سکه ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
 
 بابایی: طی سه سال 100 میلیون از من گرفتند
 
شخص معترض بعدی، مسئول سیستم " تری کینگ " است که به گفته خودش طی سه سال 100 میلیون به حساب فدراسیون واریز کرده است.
" بابایی " در این باره گفت: ابتدای سال 94 مبلغ 10 میلیون تومان به حساب فدراسیون ریختم تا مجوز بگیرم. بعد از آن هم برای صدور مجوزهای سه ماهه، شش ماهه و یک ساله، 90 میلیون تومان دیگر هم به حساب فدراسیون واریز کردم که اسناد همه آنها موجود است.
بابایی با اشاره به این که دریافت تمامی این مبالغ با محوریت شخص عابدی بوده است، تصریح کرد: 100 میلیون طی سه سال پرداخت کرده ام، اما 50 حکم من را بلوکه کرده اند.
مسئول سیستم تری کینگ فدراسیون ورزش های رزمی در مورد شکایت خود به مراجع ذی صلاح گفت: من به سازمان بازرسی کل کشور و وزارت ورزش شکایت کرده و اسناد و مدارک لازم را هم ارائه داده ام. اما متاسفانه شکایات در وزارت ورزش نهایتا به دست کسی می رسد که با رئیس سابق فدراسیون ارتباطات تنگاتنگی دارد و به همین دلیل، تاکنون به شکایات من هیچ ترتیب اثری داده نشده است.
 
صدور دان 6 به 7 طی شش ماه!
 
یکی دیگر از تخلفات عجیب صورت گرفته در فدراسیون ورزش های رزمی، صدور دان های بی ضابطه و عمدتا بر پایه مسائل مالی بوده است. به عنوان مثال، شش ماه پس از صدور دان 6 دان 7 را برای شخصی خاص صادر کرده اند که این هم از عجایب روزگار است!

گزارش از جواد منتخبی

 

جوابیه وحید اسحاقی در پاسخ به گزارش فدراسیون ورزش های رزمی خراسان 

 

با توجه به خبر درج شده توسط سایت دیده بان مبنی بر دریافت سکه توسط رئیس هیات خراسان رضوی از اقای امین جلالی که خود را مسئول سیستم هانمینجوک هاپکیدو کشور معرفی کرده 

اینجانب وحید اسحاقی خواستار درج تکذبیه با متن ذیل از جانب خود سایت دیده بان میباشم

از اول سال 1398 اقای امین جلالی هیچگونه سمتی در فدراسیون ورزشهای رزمی ( مسئول سیستم هانمینجوک هاپکیدو کشور ) ندارد 

تمام صحبتهای ایشان کذب و بدون مستندات میباشد و علت ارسال این گزارش کذب به این دلیل میباشد که حدود 8 نفر شاکی از اقای امین جلالی در خصوص ارائه احکام غیر قانونی ، دریافت هزینه های گزاف ، تهدید شاکیان و ... به هیات رزمی استان خراسان رضوی مراجعه نموده و رئیس هیات رزمی پیگیر شکایت شاکیان بوده است

سایت دیده بان ایران متن تکذیبیه را بی کم و کاست مطابق قانون مطبوعات منتشر کرده است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر