کد خبر: 68402
A

دیدار مشترک اعضای کمیسیون انرژی با مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا و وزارت نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از دیدار مشترک اعضای این کمیسیون با مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا و وزارت نفت در روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران، سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از دیدار مشترک اعضای این کمیسون با مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا و وزارت نفت خبر داد.

وی در توضیحات بیشتر در این باره افزود: پروژه‌هایی که مربوط به وزارت نفت است و هم اکنون توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار عملیات احداث این پروژ‌ه‌ها برخی اجرائیات این کار را انجام می‌دهند که در این مسیر نواقص و کمبودها وبرخی مسائل وجود دارد لذا بنا داریم مشکلات در این باره را در این دیدار مشترک بررسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: تعامل بیشتر بین کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و قرارگاه خاتم‌الانبیا و وزارت نفت در دستور کار اعضای این کمیسیون بوده است و به همین دلیل بنا داریم اگر نیاز به مجوزهای لازم برای همراهی و همکاری بیشتر این ارگان‌ها و نهادها باشد در این مسیر اقداماتی را انجام خواهیم داد.

وی گفت: این دیدار مشترک با مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا و وزارت نفت بیشتر حالت چتر حمایتی برای اجرای فعالیت‌های مرتبط با حوزه کمیسیون انرژی است./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر