کد خبر: 68449
A

گرامی‌مقدم: روحانی گفتگوی مونولوگی و تک‌گویی با مردم را کنار بگذارد

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه فقدان یک سازمان رسانه‌ای کارآمد در دولت دیده می‌شود، گفت: روحانی نباید بیش از این مونولوگ یا تک‌گویی را ادامه دهد.

گرامی‌مقدم: روحانی گفتگوی مونولوگی و تک‌گویی با مردم را کنار بگذارد

به گزارش دیده بان ایران، اسماعیل گرامی‌مقدم با بیان اینکه سخن گفتن رئیس‌جمهور با مردم از طریق اصحاب رسانه به شفافیت کمک می‌کند، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی دو دوره ریاست جمهوری آقای روحانی فقدان یک سازمان رسانه‌ای کارآمد است.

وی ادامه داد: متأسفانه رئیس‌جمهور عمیقاً کارکرد رسانه را درک و به درستی آن را در دولتش تبیین نکرده است.

سخنگوی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه فقدان یک سازمان رسانه‌ای کارآمد و یا یک روابط عمومی منسجم و مطلع منجر به رسانه‌ای نشدن صحیح اقدامات دولت شده است، گفت‌: در خصوص برجام اقدامات انجام‌شده در حوزه مهار تورم و سیاست خارجی متأسفانه دولت نتوانسته به خوبی برای مردم توضیح دهد.

گرامی‌مقدم با بیان اینکه دولت حتی در پاسخگویی به منتقدانش هم موفق ظاهر نشد، عنوان کرد: در این شرایط رئیس‌جمهور مجبور به تغییر سخنگوی خود شد.

وی گفت: در شرایط فعلی و در مدت باقی‌مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی رئیس دولت باید بیشترین ارتباط را با رسانه‌ها داشته باشد؛ زیرا رسانه واسطه بین دولتمردان و مردم هستند و نیز ضروری است که رئیس‌جمهور هر دو هفته یک بار کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و لحظه به لحظه مردم را در جریان اقدامات دولت و پیشرفت طرح‌ها بگذارد.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه روحانی نباید بیش از این مونولوگ یا تک‌گویی را ادامه دهد، تصریح کرد: متأسفانه یکی از ویژگی‌های منفی مسئولان، تک‌گویی آنهاست و این مسئله به عدم توسعه‌یافتگی فرهنگی ما باز می‌گردد./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر