کد خبر: 68455
A

داماد نجفی: به صدور حکم اعتراض داریم

حکم قصاص نفس محمد علی نجفی امروز از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد. شاهد ببری -داماد نجفی - در پس اعلام این خبر گفت : به صدور حکم اعتراض داریم ، به زودی اعتراض خود را به مراجع قضائی اعلام می کنیم.

داماد نجفی: به صدور حکم اعتراض داریم

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حکم قصاص نفس محمد علی نجفی امروز از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد.

شاهد ببری -داماد نجفی - در پس اعلام این خبر گفت : به صدور حکم اعتراض داریم ، به زودی اعتراض خود را به مراجع قضائی اعلام می کنیم.

وی در خصوص علت اعتراض  به حکم صادره از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری استان  گفت: یکی از موارد مورد بحث ؛نحوه اصابت گلوله  است. طبق نظر کارشناسان؛ گلوله  کمانه کرده و به شکل دفورمه از بدن مقتوله خارج شده است  و از مصادیق قتل شبه عمد محسوب می شود که به نظر باید به نحوه اصابت گلوله بیشتر توجه شود.

وی تاکید داشت : کارشناسان پزشکی قانونی و وکیل  محمد علی نجفی در جلسه سوم دادگاه به قصد رسیدگی تخصصی تر ؛ درخواست تیم کارشناسی اسلحه شناسی داشتند که به این درخواست به دلایلی نامشخص  بی توجهی شده است.

وی در خصوص احتمال رضایت اولیادم در این پرونده اینگونه توضیح داد: صحبت هایی شده است . ترجیح می دهم در حال حاضر در این خصوص صحبت نکنم ؛ انشالله به وقتش توضیح خواهیم داد. تنها تاکید می کنم که خانواده نجفی تاکنون با خانواده استاد در خصوص رضایت وارد صحبت نشده اند و افراد دیگری به ماجرا ورود کرده اند و صحبت ها برای دریافت رضایت از خانواده استاد تمام شده است .

منبع: جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر