کد خبر: 68466
A

از پخش گلابی تا مغز کاهو / در مجلس شورای اسلامی چه خبر است؟ + عکس

صبح امروز تصویری از نماینده میانه در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن فردین فرمند در حال صحبت کردن با محمد جواد ظریف یک کیسه مغز کاهو(خود نماینده چنین ادعایی دارد) هم در دست دارد. آن هم در حالی که یک پیراهن بلند اتو نشده و چرک آلود هم به تن دارد. برخی کاربران در شبکه های مجازی در واکنش به این تصویر با هشتک انتخابات نوشتند " باز هم نزدیک انتخابات شد و نمایندگان مجلس تریبپ مردمی و خاکی بودن را برداشتند" کاربر دیگری در همین باره نوشت؛ استایل این نماینده مجلس درست شبیه فردی است که به سوپری محلش مراجعه کرده و در حال خرید پنیر برای صبحانه اش است.

از پخش گلابی تا مغز کاهو / در مجلس شورای اسلامی چه خبر است؟ + عکس

به گزارش سایت خبری دیده بان ایران ؛ صبح امروز تصویری از نماینده میانه در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن فردین فرمند در حال صحبت کردن با محمد جواد ظریف یک کیسه مغز کاهو هم در دست دارد. 

آن هم در حالی که یک پیراهن بلند اتو نشده و چرک آلود هم به تن دارد. برخی کاربران در شبکه های مجازی در واکنش به این تصویر با هشتک انتخابات نوشتند " باز هم نزدیک انتخابات شد و نمایندگان مجلس تریبپ مردمی و خاکی بودن را برداشتند" 

کاربر دیگری در همین باره نوشت؛ استایل این نماینده مجلس درست شبیه فردی است که به سوپری محلش مراجعه کرده و در حال خرید پنیر برای صبحانه اش است. 

گفتنی است دو سال قبل بود که انتشار تصویری از نادر قاضی پور در حالی که مشغول خوردن گلابی بود حاشیه های بسیاری را به دنبال داشت.

صحن+علنی+مجلس+شورای+اسلامی+در+نوبت+عصر+-+۷+مرداد+۱۳۹۸ (1)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر