کد خبر: 68543
A

گلایه‌های حاجی دلیگانی از عدم انسجام در فراکسیون ولایی

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس از عدم حضور خود در جلسات این فراکسیون خبر می‌دهد و می‌گوید: هرچند اختلاف‌نظری نداریم، اما به نوع مدیریت فراکسیون و شیوه فعالیت در صحن، گلایه‌هایی داشتم؛ انتظار می‌رفت منسجم‌تر عمل کنیم.

گلایه‌های حاجی دلیگانی از عدم انسجام در فراکسیون ولایی

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه فراکسیون اصولگرایی یا ولایی مجلس با چه سازوکاری در انتخابات آتی مجلس حضور خواهد یافت، به ایرناپلاس می‌گوید: من مدت‌هاست در جلسات فراکسیون ولایی نیز حضور پیدا نمی‌کنم. به نوع مدیریت فراکسیون و شیوه فعالیت در صحن، گلایه‌هایی داشتم؛ ما در صحن باید منسجم‌تر عمل کنیم. البته اختلافی نداریم، اما انتظار می‌رفت منسجم‌تر عمل کنیم.

در حال حاضر حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده همدان رئیس فراکسیون است، محمد دهقان، نماینده چناران  تا چند هفته قبل نائب رئیس آن بود، اما برای عضویت در شورای نگهبان از سمت نمایندگی استعفا داد و این کرسی در حال حاضر خالی است. سید حسین نقوی حسینی نیز سخنگوی این فراکسیون است.

حاجی دلیگانی در توضیح این که در انتخابات آتی امکان حضور لیستی اصولگرایان چقدر ممکن است، بیان می‌کند: شخصاً الزامی برای حضور لیستی در انتخابات ندارم، اینکه ما وظیفه ببینیم و تشخیص دهیم باید در صحنه حضور پیدا کنیم، عملکرد ما مؤثر خواهد بود؛ لذا مردم باید عملکرد ما را ببینند و بر اساس آن به ما رأی دهند.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره اینکه محور عمل این جریان سیاسی در انتخابات پیش روی مجلس چه باید باشد، می‌گوید: به نظر من باید شفاف و صادقانه با مردم روبه‌رو شوند و بگویند بناست هر آنچه انجام می‌دهیم درون اتاق شیشه‌ای رخ دهد. حتی آرای خودمان را شفاف ارائه کنیم، این بهترین راهکاری است که امروز برای جلب نظر مردم می‌توان پیش گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که تغییر مستمر و عدم ثبات در سازوکارها و استراتژی‌های انتخاباتی اصولگرایان مثل جمنا تا چه حد می‌تواند به عدم انسجام اصولگرایان در انتخابات منجر شود، توضیح می‌دهد: این اتفاق بر اساس اقتضائات زمان، سازمان، ساختمان و برنامه‌ریزی‌ها باید تغییر کند، این طبیعت کار است و قطعاً باید همین‌طور باشد.

 حدود هفت ماه تا برگزاری انتخابات مجلس یازدهم باقی‌مانده و جریان اصولگرا که در آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی نتوانست اکثریت مجلس را به دست بیاورد و کرسی‌های تهران را از دست داد، هنوز سازوکار مشخصی برای حضور خود معرفی نکرده است. این در حالی است که جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از جبهه‌ای تحت عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) رونمایی و اعلام کرد این سازوکار به این دوره از انتخابات محدود نخواهد شد و برای حضور در سایر انتخابات، برنامه‌ریزی و فعالیت خواهد داشت. با این وجود، نزدیک به یک سال است که خبری از فعالیت‌های این جبهه منتشر نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر