کد خبر: 68592
A

عضو هیات رئیسه مجلس: حضور سرپرست برای وزارت آموز‌ش و پروش بعد از شهریور غیرقانونی است

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به حضور سرپرست در راس وزارت آموزش و پرورش گفت: این کار فقط تا پایان دهه اول شهریور مجاز بوده و بعد از آن غیرقانونی است.

عضو هیات رئیسه مجلس: حضور سرپرست برای وزارت آموز‌ش و پروش بعد از شهریور غیرقانونی است

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس گفت: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود باید در مورد تعیین تکلیف این وزارتخانه بزرگ و تاثیر گذار هر چه سریعتر اقدام شود. 

وی درباره زمان پایان مهلت سرپرستی سیدجواد حسینی در این وزارتخانه، افزود: باید در دهه اول شهریور تکلیف وزارت آموزش و پرورش مشخص شود و بر اساس مهلت قانونی تعیین شده باید تا این زمان وزیر مشخص شده باشد. 

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: جایگاه آموزش و پرورش، جایگاه رفیع و بزرگی است؛ چرا که تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه و پیشرفت کشور است.

رنجبرزاده افزود: اگر آموزش و پرورش حمایت نشود، نمی‌توان انتظار توسعه داشت.

وی ریشه بسیاری از مشکلات را غفلت از جایگاه تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت همواره باید تقویت شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که توجه به جایگاه معلم باعث تقویت ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت می شود، گفت: یکی از راه‌های تضمین آینده نظام اهتمام به حوزه آموزش و پرورش است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر