کد خبر: 68608
A

نماینده اصلاح طلب مجلس: پس از به رخ کشیدن اقتدار ایران به جهان، اقتصادمان ارتقا پیدا کرد

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه وقتی اقتدار ایران به جهان نشان داده شد اقتصادمان ارتقا پیدا کرد، گفت: نتیجه افزایش قدرت‌مان آن است که خارجی‌ها روی این موضوع حساب کرده و از اقدامات منفی خود عقب‌نشینی کردند.

نماینده اصلاح طلب مجلس: پس از به رخ کشیدن اقتدار ایران به جهان، اقتصادمان ارتقا پیدا کرد

به گزارش دیده بان ایران؛  داود محمدی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی  درباره تاثیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فرایندهای داخلی اقتصادی و بهبود روند بازار گفت: همواره بایستی اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم و تاثیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این اقتدار بر بهبود اقتصاد کشور هم کاملا مشهود است، منتها باید در به رخ کشیدن این اقتدار با عقلانیت و تدبیر عمل کرد و بجا و به زمان این اقتدار را نشان داد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مصادیق زیادی درباره به رخ کشیدن اقتدار جمهوری اسلامی وجود دارد و هر جایی که ایستادگی و مواضع خود را کرده و با تدبیر حرف خود را به دنیا زده‌ایم، پیروزی حاصل شده است.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: زمانی که مشکلی برای کشور به وجود آید مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند که برای مثال در راهپیمایی 22 بهمن این اقدام آنها در خنثی‌سازی اقدامات دشمنان موثر است.

وی گفت: وقتی ساعت‌ها خبرگزاری‌های بیگانه کار می‌کنند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند و زمینه‌های مختلف منفی در کشورمان ایجاد کرده و به دنبال دگرگون کردن افکار دنیا هستند و می‌کوشند نظام ما را متزلزل نشان دهند، حضور گسترده و پرشکوه مردم در راهپیمایی، تمام اقدامات آنها را خنثی کرده و دنیا می‌بیند که جمهوری اسلامی با اقتدار ایستادگی داشته و دشمنان را به عقب می‌راند.

محمدی گفت: روزگاری مقامات خارجی اعلام می‌کردند که چرا به دنبال افزایش قدرت نظامی هستید و متاسفانه گاهی اوقات هم از درون کشورمان به این موضوع دامن می‌زنند و می‌گفتند که چه نیازی به موشک داریم، در حالی که واقعیت دنیا و به ویژه منطقه‌ای که ما در آن واقع شده‌ایم آن است که چاره‌ای جز عمل باقدرت و افزایش اقتدارمان نداریم، البته این ارتقای قدرت نباید تنها به بخش نظامی محدود شود و نیاز است به قدرت اقتصادی اهمیت بدهیم و برنامه‌ریزی لازم را برای آن داشته باشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: باید قدرت علمی و فناوری کشورمان را افزایش دهیم و به عنوان کشوری که در منطقه و دنیا جایگاه ویژه دارد به افزایش قدرت خود فکر کرده و برای آن برنامه داشته باشیم.

محمدی افزود: افزایش وحدت در کشور با توجه به تاکیدات مقام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: نتیجه افزایش قدرت و اقتدار آن است که خارجی‌ها روی این موضوع حساب کرده و بر همین اساس از اقدامات منفی خود عقب‌نشینی می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: ثبات و امنیت مسئله مهمی در کشور است که الحمدلله این مهم علی‌رغم همه مسائلی که علیه کشورمان ایجاد کرده‌اند برای ما حاصل شده است.

محمدی گفت: آمریکا به دنبال برهم زدن ثبات ایران بود اما موفق نشده بود به همین دلیل افزایش قدرت در جمهوری اسلامی منجر به اقتدار در کشورمان شده است. و مردم این مهم را فهمیده و با عقلانیت و درک صحیح به این ارتقا پی برده‌اند.

وی گفت: بایستی در برابر رفتارهای غرب و بیگانگان ایستادگی کرده و وحدت و امنیت خود را حفظ کرده و با اقتدار مقاومت کنیم که ان‌شاءالله پایان این موضوع پیروزی خواهد بود./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر