کد خبر: 68644
A

قالیباف به امامزاده ای دخیل ببندد که اگر شفا نمی دهد، کور هم نکند

این روزها خبر ملاقات احمدی‌نژاد و قالیباف با یکدیگر خبرساز شده است و بدیهی است که با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه، شنیده شدن چنین خبری برای بسیاری شائبه انتخاباتی بودن این ملاقات را نیز پیش بکشد، مثلا اینکه قالیباف به دنبال سبد رای احمدی‌نژاد برای پارلمان یازدهم می‌گردد.

قالیباف به امامزاده ای دخیل ببندد که اگر شفا نمی دهد، کور هم نکند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه آفتاب یزد نوشت: این روزها خبر ملاقات احمدی‌نژاد و قالیباف با یکدیگر خبرساز شده است و بدیهی است که با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه، شنیده شدن چنین خبری برای بسیاری شائبه انتخاباتی بودن این ملاقات را نیز پیش بکشد، مثلا اینکه قالیباف به دنبال سبد رای احمدی‌نژاد برای پارلمان یازدهم می‌گردد.

اما اجازه دهید تا خطاب به آقای قالیباف دراینباره سه نکته را بیان کنیم:

1-  آقای قالیباف  عاقل تر از آن است که با طناب پوسیده آقای احمدی‌نژاد بخواهد وارد عرصه انتخابات شود.

2-آقای احمدی‌نژاد درعرصه سیاست ایران در حال حاضر جایگاهی ندارد که آقای قالیباف بخواهد از آن جایگاه برای انتخابات آینده استفاده کند.

3- آقای قالیباف دخیل به امامزاده‌ای ببندد که اگر شفا نمی‌دهد، کور هم نکند.
البته این موضوع بسیار مهم است که ببینیم دیداری که میان این دو صورت گرفته در چه حدی بوده و چه مسائلی در آن مطرح شده است؟ بنابراین نمی‌توان قضاوت زودهنگامی نیز دراین زمینه داشت. در هر صورت آنچه مسلم است اینکه در فعالیت‌های انتخاباتی برای جمع آوری آرا نمی‌توان اصولی را که کاندیداها معتقدند و قبول دارند را زیرپا بگذارند تا شاید رای بیشتری از آن خود کنند.
اگرما دنبال این باشیم که بخواهیم سرقفلی سبد رای احمدی‌نژاد را بخریم، در حق مردم خیانت کرده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر