کد خبر: 68754
A

پیشکسوت پرسپولیس: جای سیدجلال بودم خداحافظی می‌کردم/ باید شخصیت حرفه ای سیدجلال حفظ شود

من به خوبی یادم می آید وقتی سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ که نادر محمدخانی را آوردند تا جای ما در پرسپولیس بازی کند زمان برد. الان هم کمی زمان می برد تا کنعانی زادگان در پرسپولیس جا بیافتد اما فکر می کنم دیگر وقتش است تا تجربیات سیدجلال به عنوان مربی به پرسپولیس کمک کند!

پیشکسوت پرسپولیس: جای سیدجلال بودم خداحافظی می‌کردم/  باید شخصیت حرفه ای سیدجلال حفظ شود

به گزارش دیده بان ایران، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به توانایی‌های فنی سیدجلال حسینی گفت: اگر من جای او بودم همین امسال از دنیای فوتبال خداحافظی می کردم و به کادرفنی تیم اضافه می‌شدم!

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با  مهر، درباره احتمال نیمکت نشینی سیدجلال حسینی در فصل نوزدهم لیگ برتر به دلیل حضور کنعانی زادگان و مصدومیت های جزئی که کاپیتان پرسپولیس دارد اظهار داشت: من خودم مدافع میانی بودم و خیلی خوب می دانم که حضور در چنین پستی چقدر انرژی می خواهد. در ترکیب پرسپولیس بودن هم باعث می شود تا همیشه زیر ذره بین باشی. کادرفنی مجبور است آماده ترین ها را برای چنین منطقه ای انتخاب کند تا بتوانند در مصاف با مهاجمان حریف بهترین دفاع را انجام دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: حضور سید جلال حسینی در ترکیب بستگی به نظر آقای کالدرون دارد. سید جلال دِین خودش را به طور کامل به پرسپولیس و فوتبال ایران ادا کرده است. او اگر در زمین بازی باشد باز هم تمام وجودش را خواهد گذاشت. او وقتی دید کنعانی زادگان می آید خودش باید خداحافظی می کرد. سیدجلال حدودا ۳۷ ساله است و من اگر جای او بودم تصمیم به حضور در کادرفنی تیم می گرفتم.

فنونی زاده افزود: من به خوبی یادم می آید وقتی سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ که نادر محمدخانی را آوردند تا جای ما در پرسپولیس بازی کند زمان برد. الان هم کمی زمان می برد تا کنعانی زادگان در پرسپولیس جا بیافتد اما فکر می کنم دیگر وقتش است تا تجربیات سیدجلال به عنوان مربی به پرسپولیس کمک کند!

وی تاکید کرد: باید شخصیت حرفه ای سیدجلال حفظ شود. او تمام توانش را برای پرسپولیس و تیم ملی گذاشته است. مدیون هیچ کس هم نمانده و می تواند به هر تیمی که می خواهد برود تا فوتبالش را ادامه دهد اما فکر می کنم قداست او با پیراهن پرسپولیس باید حفظ شود و با خداحافظی اش در همین فصل به مربیگری در پرسپولیس مشغول شود. البته تمام این مسائل نظر شخصی ام است و سیدجلال بهتر از هر کس می داند چه تصمیمی بگیرد. فوتبالیست ها معمولا دوبار می میرند. یک بار مثل بقیه انسان ها و یک بار هم زمانی که از فوتبال خداحافظی می کنند این اتفاق برایشان می افتد.

وی درباره عدم موفقیت مادیبو مایگا در تست های پزشکی پرسپولیس افزود: او با زور قرص و آمپول به ایران آمده بود و مشخص بود مشکلاتی دارد. حالا امیدوارم هرچه زودتر بازیکن جدید را بگیرند تا به تیم کمک کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر