کد خبر: 68818
A

عضو هیات رییسه مجلس: نیامدن مردم پای صندوق رای، امید یک جریان سیاسی برای ادامه حیات است

مردم از فراکسیون امید و دولت به حق گلایه دارند اما مردم ایران باهوش هستند و می دانند که راهشان و مصلحت شان از مسیر صندوق رای عبور می کند.

عضو هیات رییسه مجلس: نیامدن مردم پای صندوق رای، امید یک جریان سیاسی برای ادامه حیات است

به گزارش دیده بان ایران؛  محمد علی وکیلی در مورد اظهار نظر  محمدرضا باهنر در مورد اینکه  مجلس آینده، مجلسی اصول‌گرا خواهد بود گفت: در آستانه مجلس دهم  و انتخابات ریاست جمهوری  آقای باهنر از این پیشگویی ها داشت و مردم خلاف این پیشگویی ها عمل کردند و پیشگویی های وی خلاف از آب در آمد.

عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: اینکه دوستان ما مست نیامدن مردم در پای صندوق های رای هستند اصلا خوشایند نیست. مردم ایران الان با یک جریان روبرو هستند، البته مردم  از فراکسیون امید و دولت به حق گلایه دارند اما  مردم ایران  باهوش هستند و می دانند که راهشان و مصلحت شان  از مسیر صندوق رای عبور می کند.

عضو فراکسیون امید خاطر نشان کرد: مردم به خوبی می دانند و تشخیص می دهند که دو جریان سیاسی در کشور وجود دارد،یک جریان تمام امیدش به نیامدن مردم در پای صندوق رای است و تمام جشنی که الان برگزار کرده‌‌اند و مستی‌ای که اکنون به آنها دست داده به این امید است که مردم پای صندوق رای نیایند. جریان دیگر جریانی است که همیشه معتقد بوده است که شانس موفقیت‌اش در گرو آمدن مردم  پای صندوق های رای است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مردم حتما بین این دو جریان تمایز قائل هستند و قطعا با حضور در پای صندوق های رای جواب این جریان و پیشگویی ها را می دهند .

وی در پاسخ به اینکه، با توجه به انتقاداتی که به عملکرد فراکسیون امید وارد است تا چه اندازه به موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات آینده امید دارید، گفت: ما بِه آگاهی ملت ایران ایمان داریم و این آگاهی زمینه ای است برای اینکه مردم با سرنوشت خودشان قهر نکنند.

وکیلی در باره این بخش از سخنان باهنر که گفته بود «٨٠ درصد نمایندگان فعلی در مجلس آینده حضور نخواهند داشت» گفت: اینگونه حرفها توهین به نمایندگان فعلی است البته ٧٠درصد نمایندگان فعلی مجلس اصولگرا و از دوستان و همکاران فکری آقای باهنر هستند اگر بنا باشد ٨٠درصد از نمایندگان فعلی موفق به حضور در مجلس آینده نشوند به معنای این است که مردم از ۷۰درصدنمایندگان  اصولگرای این مجلس ناراضی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر