کد خبر: 68927
A

ماجرای خبر بازداشت دادستان سابق تهران چه بود؟

آیا عباس جعفری‌دولت‌آبادی به سرنوشت اکبر طبری، معاون اجرائی رئیس سابق قوه قضائیه، دچار شده است؟ سؤالی که در روزهای پایانی هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد و برخی مدعی شدند او به دلیل ارتباط با پرونده طبری، بازداشت شده و با قرار وثیقه آزاد است.

ماجرای خبر بازداشت دادستان سابق تهران چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران، خبری که ساعاتی بعد از انتشار از سوی سخنگوی قوه قضائیه تکذیب شد اما موج خبر همچنان در حال گسترش است و دولت‌آبادی گفته  از کسانی که این شایعه را منتشرکرده‌اند، شکایت کرده است.

روابط‌عمومی دادستانی تهران نیز عصر دیروز با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به بازداشت دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران و برخی قضات را تکذیب و از پیگیری قضائی منتشرکنندگان این اخبار خبر داد.

عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران، درباره صحت و سقم برخی شایعات مطرح‌شده درباره وی در فضای مجازی، گفت: این موضوعات از اساس کذب است و صحت ندارد. بنده از منتشرکنندگان این شایعات شکایت کرده‌ام و این شکایت به قوت خود باقی است.

غلامحسین اسماعیلی نیز درباره صحت خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر بازداشت جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان سابق تهران، اظهار کرد: به هیچ عنوان خبر صحت ندارد.

برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی در روزهای گذشته اخباری را منتشر کردند که در آن مدعی شده بودند عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و سابق تهران، بازداشت شده است و ابتدا به بند دو الف زندان اوین منتقل شده و پس از آن با قرار وثیقه آزاد است.

بعد از ضد و نقیض‌هایی که درباره طبری منتشر و در نهایت بازداشت وی و داشتن پرونده فساد وی از منابع رسمی قضائی تأیید شد، افکار عمومی به دنبال  پاسخ  یک سؤال مهم بود و آن این است که همدستان طبری چه کسانی هستند؟ چه کسانی راه را برای او هموار کرده بودند تا چنین با اعتبار دستگاه قضا بازی کند و جزء نزدیکان دو رئیس پیشین قوه قضائیه باشد؟/امتداد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر