کد خبر: 68948
A

نکات پایه‌ای و ابتدایی در طراحی سایت حرفه‌ای چیست؟

طراحی سایت حرفه‌ای باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود. طراحی وب سایت چیزی است که به طور مداوم در حال تغییر است، اما با وجود این تغییرات می‌توانید با رعایت چند قانون ساده یک وب سایت عالی ایجاد کنید. البته ممکن است قوانینی که شما با آنها کار می‌کنید، بیشتر، یا کمی با این قوانین تغییر داشته باشد.

نکات پایه‌ای و ابتدایی در طراحی سایت حرفه‌ای چیست؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ طراحی سایت حرفه‌ای  باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود. یکی از شرکت‌های ایرانی که در مدت کوتاهی توانسته مشتریان زیادی را برای طراحی وب سایت چه طراحی سایت شرکتی  و طراحی سایت شخصی به سمت خود جذب کند، شرکت دیجی ویت است.  طراحی وب سایت چیزی است که به طور مداوم در حال تغییر است، اما با وجود این تغییرات می‌توانید با رعایت چند قانون ساده یک وب سایت عالی ایجاد کنید. البته ممکن است قوانینی که شما با آنها کار می‌کنید، بیشتر، یا کمی با این قوانین تغییر داشته باشد.

نکات ابتدایی در طراحی سایت حرفه‌ای

اولین نکته در زمینه طراحی سایت حرفه‌ای این است که همیشه به یاد داشته باشید که هنگام طراحی سایت، آنچه که می‌بینید، ممکن است با آن چیزی که به دست می‌آید، متفاوت باشد. شما نمی‌توانید یک وب سایت طراحی کنید و فرض کنید از راهی که شما آن سایت را می‌بینید، همان راهی باشد که دیگران سایت شما را می‌بینند. اینکه چگونه ظاهر یک وب سایت به نمایش در می‌آید به مرورگر وب بستگی دارد و شما نمی‌توانید شرط بگذارید که همه کسانی که وب سایت شما را مشاهده می‌کنند از همان مرورگر وب که شما با آن سایت خود را می‌بینید، استفاده کنند. خدمات طراحی سایت دیجی ویت به نحوی ارائه می‌شود که سایت طراحی شده برای همه‌ی مرورگرهای وب به خوبی به نمایش درآید.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت حرفه‌ای طراحی آن با زبان برنامه نویسی HTML است. بسیاری از طراحان وب سایت به اشتباه تصور می‌کنند که HTML صرفا یک زبان توصیف صفحه است. واقعیت این است که HTML یک زبان نشانه گذاری ساختاری است، به این معنی که شما با این زبان برنامه نویسی نه فقط یک طرح بلکه ساختار یک سند را ایجاد می‌کنید. حتی اگر فکر می‌کنید که با زبان HTML به خوبی آشنا هستید، به شما پیشنهاد می‌شود که به عقب برگردید و برخی از قوانین اساسی در مورد HTML را مرور کنید تا مطمئن شوید که از آن به صورت نادرست و اشتباهی استفاده نمی‌کنید. بسیاری از متخصصان طراحی وب سایت به صورت اشتباه از HTML استفاده می‌کنند و این بر جذابیت کلی وب سایت آنها تاثیر می‌گذارد. در طراحی سایت دیجی ویت از این زبان و دیگر زبان‌های برنامه نویسی به بهترین شکل استفاده شده است.

طراحی سایت حرفه‌ای حتی در صورت قرار دادن مطالب در آن، همان کار پردازش کلمه نیست. هنگامی که محتوا را در وب سایت قرار می‌دهید، کنترل کمتری در نحوه ظاهر شدن محتوا به دلیل تفاوت در کامپیوترها، تنظیمات آن و مرورگرهای وب، خواهید داشت. در حالی که شما بر چیدمان محتوا کنترل کمی دارید، باید از توانایی هر مرورگر وب در نمایش مطالب خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی سایت حرفه‌ای

همچنین باید در هنگام طراحی سایت به خاطر داشته باشید که عناصر گرافیکی همیشه بهتر از لینک‌های ساده یا محتواها نیستند. عناصر گرافیکی واقعا می‌توانند طراحی سایت شما را جذاب تر کنند، اما باید به یاد داشته باشید که مردم بیشتر به سایت‌هایی علاقه مندند که از گرافیک ساده تری استفاده کرده‌اند. اگر می‌خواهید از عناصر گرافیکی جذاب و شلوغ در طراحی استفاده کنید، خوب است اما در طراحی ناوبری و گشت و گذار راحت و سریع مخاطب از اهمیت بیشتری برخوردار است.  به همین دلیل مهم است که از عناصر گرافیکی بسیار پیچیده در طراحی وب سایت استفاده نکنید. در طراحی وب سایت دیجی ویت تلاش شده است تا از عناصر گرافیکی به بهترین نحو استفاده شود تا مخاطبین از مشاهده و استفاده از سایت‌های طراحی شده توسط این شرکت تجربه خوبی داشته باشند.

مهمترین قانون در طراحی سایت حرفه‌ای

احتمالا مهمترین قانون طراحی سایت حرفه‌ای این است که محتوای عالی و با کیفیت تولید و در سایت منتشر کنید. می‌توانید همه صفحات سایت را جذاب و با عناصر گرافیکی زیبا و جالب طراحی کنید، اما اگر این صفحات زیبا و جذاب بدون یک محتوای با کیفیت و مورد نیاز مخاطب باشد، این سایت اصلا مورد توجه موتورهای جستجو قرار نمی‌گیرد. این مسئله‌ای است که کار طراحان وب سایت را از آنچه لازم باشد، دشوارتر و پیچیده تر می‌کند. البته محتوای با کیفیت و مناسب باید همراه با رعایت اصول سئو تولید و منتشر شود چرا که اگر بهینه سازی برای موتورهای جستجو نشود، آنها این سایت را هرگز در بین نتایج و صفحات برتر قرار نمی‌دهند. به همین دلیل است که شرکت دیجی ویت در کنار ارائه خدمات طراحی وب سایت برای شرکت‌های مختلف، خدمات سئو هم ارائه می‌دهد. ارائه خدمات طراحی سایت اصولی و حرفه‌ای در کنار خدمات سئو تخصصی می‌تواند باعث رونق و پیشرفت هر کسب و کاری شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر