کد خبر: 68958
A
معاون فرهنگی قوه قضائیه خبر داد:

تشکیل پرونده قضایی برای دستگاه‌های کم‌کار درباره حجاب

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در خصوص ساماندهی و طراحی لباس‌ها توضیحاتی داد و گفت: در صورت محرز شدن تخلفات در دستگاه‌ها و عمد و کوتاهی‌های انجام شده در امور توسط مسئولان، پرونده‌هایی قضایی برای رسیدگی به آن‌ها تشکیل خواهد شد.

تشکیل پرونده قضایی برای دستگاه‌های کم‌کار درباره حجاب

به گزارش دیده بان ایران؛  حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در خصوص ساماندهی و طراحی لباس‌ها و مانتو‌های جلوباز، اظهار کرد: اخیرا رئیس قوه قضائیه دستوری به سازمان بازرسی دادند تا وظایف همه دستگاه‌ها را در خصوص بحث عفاف و حجاب بررسی و پیگیری کنند.

 

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: دستگاه‌های متعددی براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1384، وظایفی را در خصوص عفاف و حجاب بر عهده دارند که باید آن‌ها را انجام دهند و این وظایف تاکنون به طور کامل انجام نشده است.

حجت الاسلام صادقی گفت: یکی از وظایف سازمان بازرسی این است که بررسی کند و ببیند آیا دستگاه‌ها تکالیف محوله به خود را به درستی انجام می‌دهند یا خیر؟

 

وی ادامه داد: در صورت محرز شدن تخلفات در دستگاه‌ها و عمد و کوتاهی‌های انجام شده در امور توسط مسئولان، پرونده‌هایی قضایی برای رسیدگی به آن‌ها تشکیل خواهد شد.

 

او با بیان اینکه  اقدامات قضایی و انتظامی در این باره انجام می‌شود و در حال پیگیری و شناسایی این افراد هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید وظیفه خود را انجام دهد و با شناسایی افراد خاطی و تحویل آن‌‎ها به دستگاه قضایی، در روند رسیدگی و برخورد با این متهمان فعالیت کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر