کد خبر: 69055
A

جانشین میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی کشوری، یک بازنشسته است/ لجبازی آقای وزیر با رئیس جمهور ادامه دارد!

صبح امروز با حکم محمد شریعتمداری، میعاد صالحی از صندوق بازنشستگی کشوری کنار گذاشته شد و نعمت الله ایزدی به جای او به عنوان سرپرست صندوق منصوب شد. نعمت الله ایزدی (متولد ۱۳۳۶ در اصفهان) دیپلمات سابق، دانش‌آموخته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران است. وی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۶۹ سمت مدیر کل اروپای شرقی وزارت امور خارجه ایران را بر عهده داشته‌است. ایزدی همچنین سفیر ایران در اتحاد شوروی و سپس روسیه طی سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۳ بوده‌است و سابقه ریاست بر هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری را در کارنامه خود دارد. به گزارش دیده بان ایران؛ طبق بررسی ها آقای ایزدی ۶۲ ساله و بازنشسته می باشد

جانشین میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی کشوری، یک بازنشسته است/  لجبازی 

آقای وزیر با رئیس جمهور ادامه دارد!
به گزارش دیده بان ایران؛ میعاد صالحی دهم فروردین امسال به عنوان مدیر عامل صندوق حکم گرفته بود اما پس از کمتر از پنج ماه، جای خود را فرد دیگری داده است. شریعتمداری در حکم دیگری صالحی را به عنوان مشاور علمی و فناوری خود منصوب کرده است.
محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید صندوق بازنشستگی کشوری شرکت نکرده است و احمد میدری معاون وزیر در این جلسه حضور داشته است.
 
گفتنی است نعمت الله ایزدی (متولد ۱۳۳۶ در اصفهان) دیپلمات سابق، دانش‌آموخته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران است. وی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۶۹ سمت مدیر کل اروپای شرقی وزارت امور خارجه ایران را بر عهده داشته‌است.

ایزدی همچنین سفیر ایران در اتحاد شوروی و سپس روسیه طی سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۳ بوده‌است و سابقه ریاست بر هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری را در کارنامه خود دارد. 

به گزارش دیده بان ایران؛ طبق بررسی ها آقای ایزدی  ۶۲ ساله و بازنشسته می باشد 

 
میعاد صالحی رفت؛ نعمت الله ایزدی آمد/ مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تغییر کرد
 
میعاد صالحی رفت؛ نعمت الله ایزدی آمد/ مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تغییر کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر