کد خبر: 69071
A
مرعشی:

بررسی اظهارات کرباسچی فردا در کمیته سیاسی حزب کارگزاران/ همچنان خاتمی را رهبر اصلاحات می‌دانیم

سخنگوی حزب کارگزاران نظر کرباسچی در مورد سید محمد خاتمی و رهبری جریان اصلاحات را نظر شخصی دانست و گفت: حزب کارگزاران همچنان خاتمی را رهبر این جریان می‌داند.

بررسی اظهارات کرباسچی فردا در کمیته سیاسی حزب کارگزاران/ همچنان خاتمی را رهبر اصلاحات می‌دانیم

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز و همزمان با انتشار صفحه نخست روزنامه سازندگی، ارگان رسمی حزب کارگزاران سازندگی با عکس غلامحسین کرباسچی دبیرکل این حزب بر روی صفحه نخست آن، با تیتری تحت عنوان «بازسازی جبهه اصلاحات» حواشی درباره سخنان آقای دبیرکل مطرح شد.

کرباسچی خبر از «آغار بازسازی جبهه اصلاحات» داده و تاکید می‌کند که «ستاد انتخاباتی ملی اصلاح‌طلبان تشکیل خواهد شد.»

در این میان برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع که حزب کارگزاران «عبور از خاتمی» و جریان اصلاحات را کلید زده است، پرداختند و به حواشی سخنان کرباسچی پرو بال دادند.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزارن در این باره به خبرنگار ایلنا با بیان اینکه این موضع، نظر شخصی آقای کرباسچی بوده تاکید کرد: همچنان آقای خاتمی را رهبر اصاحات می‌دانیم.

وی گفت: ما برای آقای خاتمی احترام ویژه‌ای قائل هستیم و طبق مصوبات قبلی، آقای خاتمی را رهبر اصلاحات می‌دانیم و اگر آقای کرباسچی مقصودشان این بوده که آقای خاتمی رهبر اصلاحات نیستند، باید در کمیته سیاسی حزب در این باره بحث شود.

مرعشی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه حزب کارگزاران، این تشکیلات همواره از رهبری آقای خاتمی بر جبهه اصلاحات حمایت کرده است، گفت: در حال حاضر هم تشخیص من این نیست که آقای کرباسچی چنین منظوری داشته بلکه شاید منظور ایشان رهبری تشکیلاتی بوده است.

وی افزود: هنوز ایشان را ندیده‌ام که بدانم منظورشان چه بوده، بنابراین فردا در کمیته سیاسی راجع به آن بحث کرده و حزب نظر خودش را اعلام خواهد کرد.

 رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران در پاسخ به اینکه آیا این موضع‌گیری کرباسچی نظر شخصی ایشان بوده، گفت: اگر مقصود این باشد که آقای خاتمی رهبر اصلاحات نیستند، این نظر شخصی آقای کرباسچی است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر