کد خبر: 69342
A

بادامچیان: دست رد ظریف به ترامپ موقعیت او را بالاتر برد

اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب گفت: منطق مقاومت منطقی قاطع در صیانت از منافع ملی است که برتری و کارایی خود را مستمراً اثبات می کند.

بادامچیان: دست رد ظریف به ترامپ موقعیت او را بالاتر برد

به گزارش دیده بان ایران و به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب گفت: منطق مقاومت منطقی قاطع در صیانت از منافع ملی است که برتری و کارایی خود را مستمراً اثبات می کند.

وی با اشاره به رفع توقیف نفتکش ایرانی گفت: پس از ۶ هفته از راهزنی دریایی انگلیس درمورد نفتکش آدریان دریا (گریس یک) ، رئیس حکومت جبل‌الطارق که زیر حاکمیت انگلستان است، بدون اعتنا به هیاهوی آمریکا اعلام کرد که این نفتکش می‌تواند منطقه را ترک کند، گرچه تا پایان این ماجرا و بازگشت نفتکش به مقصد خویش باید از خوش بینی سیاسی خودداری کرد، اما پایان دادن حکومت جبل الطارق به توقیف غیرقانونی نفتکش، برتری دیپلماسی مقاومت و اقتدار را نشان می دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: سیاست خارجی ایران در همه موارد باید با پرهیز از هیجان زدگی و احساسات، تخیل محوری و براساس عزت، حکمت، مصلحت و معطوف به حفظ منافع ملی با دیپلماسی اقتدار اجرا شود و بیان قاطعیت همراه با منطق جهان پسند همواره نتیجه مثبت داده و خواهد داد.

بادامچیان اظهار داشت: در پسابرجام نیز همین سیاست جواب مثبت خواهد داد. همان طور که دست رد دکتر ظریف به تحریم او از طرف ترامپ، موقعیت وی را در صحنه سیاست جهانی بالاتر برد و واکنش عصبانی آمریکایی ها حکایت از همین موضع قاطع می کند.

وی گفت: سیاست مقاومت در برابر تحریم ها و بازیگری های سیاسی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بود که آمریکایی ها را وادار کرد به پیام دهی توسط واسطه ها اقدام کنند و اقدام قاطع و شجاعانه رهبری معظم بود که در صحنه جهانی، اقتدار ایران اسلامی را افزون نمود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: این دیپلماسی اقتدار و مقاومت است که سید مقاومت، سیدحسن نصرالله را در تحولات منطقه در برابر زورگویی های آمریکا و صهیونیست ها به عجز رسانده و زمینه را برای فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل آماده می کند. فلسطینی ها هم در مقاومت انتفاضه اسلامی به این موقعیت مهم دست یافته اند و این مقاومت ارزشی یمنی هاست که در سایه سار اسلام نبوی و علوی و عزت عاشورایی، متجاوزان به یمن از سعودی ها و امارات را به شکست رسانده و حامیان آمریکایی و انگلیسی آنها را مأیوس کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر