کد خبر: 69361
A

محسن هاشمی رئیس شورای شهر خواهد ماند؟/ نامزدهای ریاست شورای شهر چه کسانی هستند؟

احتمال تغییرات در هیات رئیسه شورای شهر تهران بالا رفته است. آن‌طور که یکی از اعضای این شورا می‌گوید در هفته آینده پس از رای‌گیری برای اعضای هیات رئیسه شورای شهر و کمیسیون ها، احتمال تغییرات بالا است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر خواهد ماند؟/ نامزدهای ریاست شورای شهر چه کسانی هستند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در حاشیه افتتاح دریاچه هنر، گفت احتمال تغییرات افراد در هیات رئیسه شورای شهر تهران بالاست.

او در این باره توضیح داد: اعضا در خصوص تداوم ریاست شورای شهر، تقریبا به اطمینان رسیده اند و توافق وجود دارد که تغییری درباره ریاست نداشته باشیم.

فراهانی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه درباره سایر سمت های هیات رئیسه، احتمال تغییرات وجود دارد، گفت: در راستای کارآمدی بیشتر اگر تغییراتی در هیات رئیسه به وجود بیاید، موضوعی کاملا طبیعی است و سالهای اخیر در مجلس، شورا و سایر نهادها، شاهد این تغییرات بوده است.

 

نامزدهای حضور در هیات رئیسه، برنامه می دهند

او  درباره اینکه چرا تغییرات در اعضای هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح شده است، گفت: بحث برنامه های کاندیداها برای تصدی هیات رئیسه مهم است، زیرا قرار شده است کاندیداهای سایر سمتهای هیات رئیسه و ریاست کمیسیون های تخصصی شورای شهر، برنامه های خود را اعلام کنند. قرار است تغییرات، برنامه محور شود تا در راستای کارامدتر شدن هیات رئیسه و کمیسیون ها، افرادی که نامزد گرفتن مسئولیت هستند، بگویند چه برنامه ای دارند. با ارائه برنامه ها در خصوص سایر سمتها در یکشنبه هفته آینده تصمیم گیری می شود و تغییرات کمیسیون هم هفته دوم شهریورماه به رای اعضای شورای شهر گذاشته خواهد شد.

با وجود اظهارات فراهانی، اخباری درباره احتمال کاندیداتوری احمد مسجدجامعی و مرتضی الویری برای ریاست شورای شهر شنیده می شود. همچنین از فراهانی به عنوان یکی از نامزدهای تصدی نایب رییسی شورای شهر نام برده می شود. یکشنبه آینده، سوم شهریورماه، در صحن علنی شورای شهر تهران، درباره ترکیب جدید اعضای هیات رئیسه شورای شهر شامل رئیس، نایب رئیس، منشی اول، منشی دوم، خزانه دار و سخنگو، رای گیری می‌شود./ خبرانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر