کد خبر: 69565
A

حیدر مصلحی: هنوز تیم مهدی هاشمی با سازمان سیا کار می کند

وزیر اسبق اطلاعات گفت: دشمنان در ۴۰ سال اخیر با وجود همه تلاشها و طراحیهای خود نتوانستند مانع گسترش انقلاب شوند از این رو در سالهای اخیر با پروژه نفوذ قصد توقف انقلاب را دارند.

حیدر مصلحی: هنوز تیم مهدی هاشمی با سازمان سیا کار می کند

به گزارش دیده بان ایران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی  شنبه شب در "همایش بصیرت افزایی و گفتمان انقلاب اسلامی" در کاشمر افزود: تمام سرمایه‌گذاری دشمن بر روی نفوذ است که طی آن دشمن عده ‌ای را برای اهداف مختلف جاسوس می ‌کند و از همین طریق تاکنون ۱۷ هزار نفر در جمهوری اسلامی ایران به وسیله ترور به شهادت رسیده‌ اند.  

وی ادامه داد: هنوز تیم مهدی هاشمی در کشور و آمریکا با سازمان سیا در حال همکاری است. دشمن از طریق جاسوسان سعی می‌ کند مسئولان را به بیراهه بکشاند و در دفاع و حرکت از مسیر انقلاب از حیز انتفاع بیندازد. دشمن تلاش می‌کند همانگونه که انقلاب از قم شروع شد،  مقابل انقلاب را هم از قم شروع کند و از راه نفوذ می ‌خواهد این کار را انجام دهد. در برابر نفوذ دشمن باید هوشیار باشیم زیرا به راحتی نمی‌ توان توطئه‌ های دشمن را تشخیص داد.

او گفت: دشمن در موضوعات مختلفی که در راستای اهداف نظام هستند تلاش می ‌کند با طراحی و جریانسازی نظام را از مسیر اصلی خود منحرف کند که در همین راستا "دو قطبی کردن کشور" از اهداف دشمنان است. هنوز تا رسیدن به حکومت اسلامی فاصله داریم و دشمن هم نمی‌گذارد به این راحتی حکومت اسلامی شکل بگیرد زیرا به خوبی می‌داند که تشکیل حکومت اسلامی نابودی آنها را در پی دارد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر