کد خبر: 69573
A

نماینده مجلس: مراقب باشیم به واسطه مسائل سیاسی به حیثیت افراد آسیب نزنیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخورد با فاسدان اعتماد عمومی را بازمی‌گرداند اما باید مراقب باشیم که به حیثیت کسی لطمه نزنیم.

نماینده مجلس: مراقب باشیم به واسطه مسائل سیاسی به حیثیت افراد آسیب نزنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا کاتب درباره روند برخورد با مفسدان اقتصادی و اینکه این برخوردها چه تاثیری بر جامعه خواهد گذاشت، بیان کرد: هر اقدامی در سایه عقلانیت و منطق صورت گیرد بسیار درست و می‌تواند آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایط کشور بسیار خاص است و هر فردی که تخلف اقتصادی انجام می‌دهد و به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کند باید با اشد مجازات رو‌به‌رو شود.

وی خاطرنشان کرد: این را هم باید در نظر بگیریم اگر خدایی ناکرده در برخورد با افراد تفریطی صورت گیرد و آبروی مردم برود، ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مراقب باشیم به واسطه مسائل سیاسی به حیثیت افراد آسیب نزنیم و با منطق برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه هرکسی تخلف کند باید منتظر برخورد باشد، عنوان کرد: افرادی که تخلف می‌کنند باید بدانند با مجازات رو‌به‌رو هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر با متخلفی برخورد شود، اعتماد عمومی افزایش می‌کند اما همان‌طور که گفتم باید مراقب افراط و تفریط‌ها بود تا بی‌اعتمادی ایجاد نشود./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر