کد خبر: 69580
A

آیا حسن _ ع حامی اصلی منبع خبری کانال دروغ پرداز است؟

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که پشت پرده کانالی تلگرامی که مطالبی در حمایت از مدیرعامل بازداشت‌شده ایران‌خودرو و برخی متخلفان این حوزه منتشر می‌کند و منبع خبری یک کانال دروغ پرداز و مجعول آمد نیوز است، حسن _ ع است.

آیا حسن _ ع حامی اصلی منبع خبری کانال دروغ پرداز  است؟
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پیگیری‌ها حکایت از این دارد که پشت پرده کانالی تلگرامی که مطالبی در حمایت از مدیرعامل بازداشت‌شده ایران‌خودرو و برخی متخلفان این حوزه منتشر می‌کند و منبع خبری یک کانال دروغ پرداز و مجعول  آمد نیوز است، حسن _ ع است. 

حسن _ ع که چندی پیش در یک سخنرانی به وزیر اطلاعات اتهام ارتباط با آن کانال مجعول را زده و با شکایت این وزارتخانه به دلیل نشر اکاذیب به هفت ماه حبس محکوم شده بود، چند روزی به زندان افتاد‌. 

 

حال این فعال سیاسی افراطی و از حامیان جریان انحرافی که همواره مطالب تندی علیه فساد برخی مسئولان مطرح می‌کند و در سخنانی بی‌پایه وزیر دولت را متهم به ارتباط با آن کانال مجعول کرده بود، خود منبع خبری کانال دروغ پرداز و ضد انقلاب  است و حالا دستش در پشت پرده فساد ایران خودرو و یک شرکت قطعه‌ساز به نام "ع" مشاهده می‌شود.

نکته جالب اینکه مدیر کانال تلگرامی که منبع خبر است هم علنا در دادگاه رسیدگی به پرونده‌اش در رابطه با نشر مطالب دروغ و حمایت از مفسدان اقتصادی، خود را شاگرد حسن _ ع عنوان کرده و گفته آقای ع از او دفاع خواهد کرد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر