کد خبر: 69663
A

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو شد +سوابق

پس از کش و قوس های فراوان چند روز اخیر بین دولت ،وزارت صمت و هیات مدیره ایران خودرو درباره معرفی مدیرعامل جدید؛ بالاخره مدیر عامل نهایی گروه صنعتی ایران خودرو مشخص شد روز گذشته عباس علی آبادی مدیر عامل مپنا از سمت سرپرستی ایران خودرو استعفا کرد و امروز با حکم رضا رحمانی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد. مقیمی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت و معاون امور صنایع وزارت صمت می باشد. مقیمی معاونت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را در کارنامه خود داشت

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو شد +سوابق

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روز گذشته عباس علی آبادی مدیر عامل ایران خودرو از سمت خود استعفا کرد و امروز با حکم رضا رحمانی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد.

فرشاد مقیمی تحصیلکرده رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه علم و صنعت ایران است که تا کنون به عنوان معاون وزیر مشغول به کار بود. مقیمی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت و معاون امور صنایع وزارت صمت می باشد. مقیمی معاونت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  را در کارنامه خود داشت

 

رضا رحمانی وزیر صنعت برای سامان بخشیدن به وضعیت خودروسازی، یکی از اصلی‌ترین معاونان خود را به مدیریت ایران خودرو منصوب کرده است.

پیش از مقیمی، با اعلام دولت علی آبادی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود اما او نیامده از این مجموعه رفت. مدیر پیشین ایران خودرو نیز  هاشم یکه زارع ود که پس از استعفا توسط قوه قضاییه بازداشت شد.

ایران خودرو در ماه‌های پیش رو بحران بسیار بزرگی داشته است و وزیر صنعت امیدوار است با انتصاب معاون خود، وضعیت آشفته ایران خودرو را سامان بدهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر