کد خبر: 69672
A

آقای پارسایی به عنوان نماینده مجلس و با تکیه بر وظیفه قانونی خود اطلاع رسانی کنید

آقای پارسایی چند صباحی است به عنوان سخنگوی کمیسیون اصل نود در خصوص تخلفات و فساد موجود در صنعت خودرو اطلاع رسانی می کنید که جای تقدیر و تشکر دارد اما لطفا اعلام کنید که تخلفات صنعت خودرو هم در واردات و هم در تولید داخل متعلق به زمان کدام وزیر صمت بوده است ؟

آقای پارسایی به عنوان نماینده مجلس و با تکیه بر وظیفه قانونی خود اطلاع رسانی کنید
به گزارش سرویس اقتصادی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ تخلفات دو خودرو ساز بزرگ کشور واکنش های متعددی را در میان نمایندگان مجلس و اقشار جامعه به همراه داشته است. یکی از افرادی که در این خصوص اظهار نظرهایی کرده؛ بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی است. 
 
دیده بان ایران چند سوال از این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح و امیدوار است؛ با توجه به جایگاه وی به عنوان سخنگوی کمیسیون پاسخ قانع کننده ای دریافت کند: 

آقای پارسایی چند صباحی است به عنوان سخنگوی کمیسیون اصل نود در خصوص تخلفات و فساد موجود در صنعت خودرو اطلاع رسانی می کنید که جای تقدیر و تشکر دارد اما لطفا اعلام کنید که تخلفات صنعت خودرو هم در واردات و هم در تولید داخل متعلق به زمان کدام وزیر صمت بوده است ؟

 
بر اساس تمام اطلاعات موثق و مهم تخلفات صنعت خودرو در گران فروشی و ایجاد رانت در بازار و هم چنین واردات در سالهای ۹۶ و اوایل ۹۷ انجام شده است که با سیاستهای جدید رییس محترم قوه قضاییه و همکاری وزارت صمت رسیدگی به آنها شروع شده و خوشبختانه به نتایج درخشانی رسیده است و انشالله این روند ادامه خواهد یافت .
سوال این است چرا اکنون از فسادها و رانتها و تخلفات صنعت خود سخنان به میان می آورید چرا نامی از زمان آن و وزارت شخص مورد نظر به میان نمی آورید ؟مگر نه اینکه سخنگوی هییت نظارت بر رفتار نمایندگان به صراحت اعلام کرده است این اتفاقات مربوط به شهریورماه سال ۹۷ و زمان وزارت آقای شریعتمداری بوده است ؟
لطفا به عنوان نماینده مردم و عضو کمیسیون تخصصی اصل نودم قانون اساسی اطلاع رسانی نمایید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر