کد خبر: 69688
A

محسن حاجی‌میرزایی، گزینه روحانی برای وزارت آموزش و پرورش

محسن حاجی میرزایی به عنوان وزیر آموزش‌و‌پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

محسن حاجی‌میرزایی، گزینه روحانی برای وزارت آموزش و پرورش

به گزارش دیده بان ایران، شنیده ها حاکی از این است که محسن حاجی میرزایی، دبیر هیات دولت به عنوان متصدی این وزارت‌خانه معرفی می‌شود.

 

پس از استعفای محمد بطحایی از سمت وزارت آموزش‌و‌پرورش، سید جواد حسینی به عنوان سرپرست این وزارت‌خانه معرفی شد اما گزینه نهایی دولت برای این سمت باقی نماند.

 

در حالی که بسیاری معتقد بودند فرصت خوبی برای روحانی مهیا شده تا وعده قدیمی‌اش درباره گزینش یک وزیر زن در کابینه را اجرایی کند، اما رییس‌جمهور با انتخاب حاجی‌میرزایی این فرصت را هم از دست داد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا دبیر هیات دولت روحانی، در سمت وزیر آموزش‌و‌پرورش از مجلس شورای اسلامی رای مثبت می‌گیرد یا خیر.

 

حاجی میرزایی دانش‌آموخته لیسانس علوم اجتماعی دانشگاه تهران، فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه مدیرت دولتی و دکتری جامعه‌شناسی از دانشگاه آزاد تهران شمال است. او مسئولیت‌های رئیس مرکز مرکز ملی بهره‌وری ایران، مشاور و مدیر کل دفتر امور مدیران ارشد دفتر رئیس‌جمهور، معاون بررسی‌های دفتر هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری مشاور وزیر آموزش و پرورش قائم مقام، معاون آموزش و معاون اداری و مالی سازمان نهضت سواد آموزی مدیر استانهای آذربایجان شرقی و تهران سازمان نهضت سواد آموزی را در کارنامه خود دارد.

 

منبع: روزن اعتماد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر