کد خبر: 69719
A

انتقاد تند کیهان از سخنان رییس جمهور/ چرا هیچ خبری از افتتاح پروژه‌های ملی نیست/ سیب و گلابی برجام کجاست؟!/ ظریف و کری عکس نوه‌های خود را به یکدیگر نشان می‌دادند

پس از اظهارات روز گذشته حسن روحانی، همانطوریکه پیش بینی میشد تقریبا تمام روزنامه های اصولگرا به آن واکنش تندی نشان دادند.

انتقاد تند کیهان از سخنان رییس جمهور/ چرا هیچ خبری از افتتاح پروژه‌های ملی نیست/  سیب و گلابی برجام کجاست؟!/ ظریف و کری عکس نوه‌های خود را به یکدیگر نشان می‌دادند

به گزارش دیده بان ایران، پس از اظهارات روز گذشته حسن روحانی، همانطوریکه پیش بینی میشد تقریبا تمام روزنامه های اصولگرا به آن واکنش تندی نشان دادند تا جاییکه روزنامه کیهان در همین رابطه نوشت: 

آقای روحانی در اظهارنظری تأمل‌برانگیز گفته است که می‌توان با دیدار با مقامات ارشد کشورهای دیگر، آبادانی کشور را به ارمغان آورد. این در حالی است که تجربه‌های گذشته در ایران و دیگر کشورها نشان‌دهنده این است که آنچه آبادانی را برای یک کشور به ارمغان می‌آورد، نه دیدار با این و آن، بلکه کار و تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر است.


این روزنامه ادامه داد: آقای روحانی در سال 92 در اظهارنظری تأمل‌برانگیز گفته بود که «اروپا آقااجازه و آمریکا کدخداست و بستن با کدخدا راحت‌تر است»! بر همین اساس مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در دولت اول روحانی عملاً تبدیل به مذاکرات ایران و آمریکا شد تا جایی‌که فرانسه رسما به این روند اعتراض کرد. «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی‌ پیش از این گفته بود که تیم مذاکره‌کننده دولت روحانی در مذاکرات هسته‌ای، با آمریکا مذاکره می‌کرد، نه با 1+5.
ارتباطات ویژه دولت روحانی و دولت آمریکا تا جایی پیش رفت که وزرای خارجه دو کشور دیدارهای دوجانبه متعددی برگزار کرده و با هم به پیاده‌روی نیز رفتند. ملاقات‌های اعضای تیم مذاکره‌کننده ایران و آمریکا تا جایی پیش رفت که-  بنابر ادعای طرف آمریکایی-  یکدیگر را به نام کوچک صدا زده و عکس نوه‌های خود را به یکدیگر نشان می‌دادند.

مقامات ارشد دولت همچنان در حال وعده دادن به مردم هستند. این در حالی است که اکنون 6 سال از عمر دولت و 4 سال از عمر برجام سپری شده است. دولتمردان پیش از این با تشبیه منتقدان به عده‌ای کودک! مدعی بودند که نهایتا در سال 96 میوه‌های برجام خواهد رسید. حال سؤال اینجاست که سیب و گلابی برجام کجاست؟!  وعده‌های برجامی چه شد؟! چرا دلار در پسابرجام از حدود 3 هزارتومان تا 19 هزارتومان افزایش یافت؟! چرا مسکن در پسابرجام 130 درصد گران شد؟! چرا قیمت خودرو، اجاره بهای مسکن، سکه، لوازم خانگی، گوشت و...در پسابرجام به‌صورت سرسام‌آور افزایش یافت؟! 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر